Du har PM.Det klockrena är att man ser spåret rakt ner
Har en dekalstrippad huv med lyse till en sån där för övrigt i hyfsat skick.
HAHAHA hur i hel**** lyckades han med det där:OTjena,
HUR MAN LADDAR UPP BILDER:
http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=20329
Fick idén från Snowest. Lägga upp bilder på era bravader till fastkörningar
Har väl ingen bild på mig själv. Men dessa två är nog bland de värre jag sett:
Polare som lyckats:
Bilder jag hitta på snowest:
Det vet nog inte ens han som körde, ser du inte hur han slår ut med armarnaHAHAHA hur i hel**** lyckades han med det där:O
haha kanske inteDet vet nog inte ens han som körde, ser du inte hur han slår ut med armarna
Det var han som körde. han skråade längs med under drivan när skidan högg. därav den väldigt udda parkeringen som är väl ungefär en på en miljons chans att den skulle hamna där haha:hmmmm2:Det vet nog inte ens han som körde, ser du inte hur han slår ut med armarna
Jaja nu fattar jag :nerd: hahaha jo gode 1 på miljonenDet var han som körde. han skråade längs med under drivan när skidan högg. därav den väldigt udda parkeringen som är väl ungefär en på en miljons chans att den skulle hamna där haha:hmmmm2:
Ryfjället var det. Är du oxå här i trakterna?Gard eller Ryfjället? :biggrin1:
Liten rolig fastkörning på jobbet
AC bearcat, grym arbetsskoter IMO!
gud vilket dröm jobb!
Nog går det att sätta sig med en Skramlaha oxå:embarrest:Vad alla kör fast nu, finns ju ingen snö att fastna i... verkar inte som att ski doo, arctic går så bra i snön
för jag har stått i en och en halv meter snö och då är det ett helvete med en touringmaskin men jag gav bara min uttryckliga åsikt om hur mycket snö jag tror att det är. det behöver inte avspegla verkligheten:blabla:Hur kan du se att de inte är 1.5m snö??