Bilder: Fastkörningar

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Det klockrena är att man ser spåret rakt ner :eek:

Har en dekalstrippad huv med lyse till en sån där för övrigt i hyfsat skick.

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
Det klockrena är att man ser spåret rakt ner :eek:

Har en dekalstrippad huv med lyse till en sån där för övrigt i hyfsat skick.
Du har PM.

Ang. spåret så drog jag ändå på det lilla som gick för att få upp nosen, annars hade jag nog satt mig åt andra hållet tror jag. Men på en meter, djupsnö och 80 hk eller vad det är i EXTn så hinner det inte hända så mycket :)

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Det vet nog inte ens han som körde, ser du inte hur han slår ut med armarna ;)
haha kanske inte :p

får se om ja lägger upp nån fastkörning i helgen efter jag vart ut... men då har man ju en Phazer så de lär ju inte hända:p:hmmmm:

Rising

Välkänd medlem
1 dec 2009
316
0
16
hade lite att göra i vinterkylan.. -30ish här.. Så letade upp en fastkörning från 2005 med gammelskotern.

tänk om det kunde varit sånt före nu istället för dom 35cm snö som finns här nu :p

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Det var han som körde. han skråade längs med under drivan när skidan högg. därav den väldigt udda parkeringen som är väl ungefär en på en miljons chans att den skulle hamna där haha:hmmmm2:
Jaja nu fattar jag :nerd: hahaha jo gode 1 på miljonen

xit

Välkänd medlem
30 mar 2009
256
0
16
41
Alfta
Kom av leden i Vemdalen på våren förra året, 1,5 meter lössnö som man sjönk ner i. Tur man hade spade med sig. Var ett helevete att komma därifrån...hade man fått upp maskinen sjönk man ner igen efter ett par meter blev ett par timmars skottande innan vi kom upp på leden igen.

xit

Välkänd medlem
30 mar 2009
256
0
16
41
Alfta
Jo visst var det minst 1,5 meter. Jag var där och grävde flera timmar..då jag stod bakom skotern å försökte lyfta upp den sjönk jag ner i så jag hade snön strax ovanför bröstet & jag är ca 1,90 cm lång.

Blacklotus

Banned
19 dec 2009
172
0
6
Norge
Hur kan du se att de inte är 1.5m snö??
för jag har stått i en och en halv meter snö och då är det ett helvete med en touringmaskin men jag gav bara min uttryckliga åsikt om hur mycket snö jag tror att det är. det behöver inte avspegla verkligheten:blabla: