Skoterbilder

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
_night_stalker_ Ja det skulle inte vara fel att ha en sån där natur att fara ut i med skotern, som du säger man blir helt klart sugen på att flytta dit.

Jag får försöka visa några fina vyer från vårt eget land:)

Jag fick ställa mig på skotern för att försöka hitta en bra väg mellan alla björkarna :D


En bild från gårdagens tur


Och lite mer bilder från dagens tur




 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Fina bilder.

David, kul att se att du kan vara ute en stund utan att alltid ha sladden bakom :D
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Fina bilder.

David, kul att se att du kan vara ute en stund utan att alltid ha sladden bakom :D
Ja man måste ju unna sig lite friåkning ibland oxå:) Men det syns verkligen på lederna nu att man inte varit lika flitig med sladden :(

Lägger in lite fler bilder när jag ändå är här och skriver.



En bild som visar hur härligt snöig skotern blir när man varit ute och lekt lite:D


 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Lite bilder från dagens tur:

Jag tror att detta är den högsta skoterbron i sverige?, det är 18 meter ner till vattnet.


Lite bilder från min och lillasyrrans tur idag.







 

Black_rider

Välkänd medlem
25 jul 2006
106
0
6
33
sundsvall
Var ute körde lite i dag med en polare.

snön var rätt tung och det snöade hela dagen cirka -1 grad vare så det var riktigt härligt :rock:









 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Okej. tyckte jag kännde igen mig lite:) Hur är föret där uppe nu?
Jorå det var gött sist, trodde det skulle vara tvärdjupt eftersom det nästan var okörbart här hemma pga våldsamma mängder snö men det hade inte kommit lika mycket där uppe. Men det var kanske 2-3dm pudersnö plus botten, men det var en vecka efter senaste snöfallet så det märktes att vinden hade blåst bort en del av det som kommit. Detta samlades ju däremot då i dalar osv där det var rätt gött istället :)
Så halvsvårt att beskriva ändå eftersom det varierar mycket beroende på högt upp man är och lite vart i Blåsjön man befinner sig också, men sammantaget på var jag absolut inte besviken iaf :)