Riktigt härlig bild, tagen i precis rätt ögonblick. Snyggt!Ska det se ut såhär när man släpper på gasen?:rock:
Riktigt härlig bild, tagen i precis rätt ögonblick. Snyggt!Ska det se ut såhär när man släpper på gasen?:rock:
Japp det stämmer :ciao:Portbron på Forsnacken över till Umnäs Eller hur?
Där har jag varit med båge, riktigt fint där!Jag tror att detta är den högsta skoterbron i sverige?, det är 18 meter ner till vattnet.
Ja jag har inte förståt det där med att köra utan ruta heller, det måste ju blir riktigt kallt Jag hade själv gärna haft en större ruta på min.Där har jag varit med båge, riktigt fint där!
Förresten måste jag säga att du verkar vara intelligent som har kvar rutan på skotern.
Det är inte många som har det numera verkar det som.. :stupid:
Dom flesta tar väl borten den för att den är ivägen, och sen ser det lite snyggare ut. (Beror helt på modell av skoter)Där har jag varit med båge, riktigt fint där!
Förresten måste jag säga att du verkar vara intelligent som har kvar rutan på skotern.
Det är inte många som har det numera verkar det som.. :stupid:
Härjar från öst till väst med Strömsund som hemmabasJapp det stämmer :ciao:
Ser att du inte håller till så långt ifrån mig om det är Strömsund vid blåvägen du bor?
Riktigt snygga bilder! Ser ju ut som i U.S and A nästan.***BILDER***
haha nja de vettefan... ser väl ut som de flesta andra fjäll tycker ja:beer:Riktigt snygga bilder! Ser ju ut som i U.S and A nästan.
de högg i nåt under snön så ja tappa taget med högerhanden så då tippa den ner. inte värre än så(Förlåt för citat av bilder.)
Haha, vafan hände? :rock:
vem är det som ärr snål och inte tankar när han vet en vecka i förväg att det blir skotertur?600xrs har blivit snål på sista tiden, dom tar inte med mig och kör mera, grrr >(