Fan vet ja väl att vi ska köra sådär långt å sådär mycket! Plus att jag hade 50kg kärring bakom migvem är det som ärr snål och inte tankar när han vet en vecka i förväg att det blir skotertur?
Fan vet ja väl att vi ska köra sådär långt å sådär mycket! Plus att jag hade 50kg kärring bakom migvem är det som ärr snål och inte tankar när han vet en vecka i förväg att det blir skotertur?
snyggt! Hur gjorde du?Fixa egna dekaler idag Vart ganska bra tycker jag.
Va in till en kompis om har eget företag och skar ut det med en skärare som är till för sånt. Tyckte det passa in väldigt bra Ni får säga till om ni också vill ha nå namn eller liknande så är det inte omöjligt att fixasnyggt! Hur gjorde du?
Inte visste jag du va "polare" men Nicko....Va in till en kompis om har eget företag och skar ut det med en skärare som är till för sånt. Tyckte det passa in väldigt bra Ni får säga till om ni också vill ha nå namn eller liknande så är det inte omöjligt att fixa
Brinken, den där stugan har man ju stannat vid och grillat vid nångång!:laugh:[/quot
jaha brukar ni åka mkt däromkring eller ?:rock::evil:
jaha brukar ni åka mkt däromkring eller ?:rock:Brinken, den där stugan har man ju stannat vid och grillat vid nångång!:laugh:
Ja det händer iaf.. men ska man ditåt så blire vagn till Särna/Lofsdalen/Lövnäsvallen.jaha brukar ni åka mkt däromkring eller ?:rock:
Nicko? vem är det.. Är i mora och fixar detta.Inte visste jag du va "polare" men Nicko....
Trodde du fixa det i OrsaNicko? vem är det.. Är i mora och fixar detta.