Skoterbilder

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare


En liten bild när jag och kompisarna lånade ut skotrarna till våra kära damer.. min gumma la min skoter på sidan (Gula Summiten) och kompisens tjej fastnade med 550n :D



Haha, resans roligaste kort! Jag och kompisen skulle testa åka 2 och stegra.. gick inte så bra, hann inte ens dra på så tappa jag greppet o trillade bakåt.. dock ramlade ja mjukt på kompisen som tappa luften hahah.. dock var hans kommentar kung: "VAFAN HÄNDE?! SLOG VI ÖVER?!" Haha...



Upp i de blå!



Lite köra på en skida :D



Skitstubbe :p



DOH! :D
 

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare


Smet lite tidigare från skolan idag, for med en kompis från början men hans skoter havererade efter nån kilometer så blev en ganska enslig tur, men med bästa tänkbara vädret o massa puder :)
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
hade dåligt med jobb idag så chefen tyckte att jag skulle passa på åka lite skoter. Ringde Daniel som hakade på.




Friåkningsstopp



Även en Lynx behöver sitta ibland:




Dax att pusta ut efter att vi tagit oss tebax uppför berget efter Daniels fastkörning:
 
Last edited:

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
Ja det var nästan så att man fick höjdskräck när man var uppe på toppen :p


Jag skulle fått ett tandemflyg idag men vädret var för dåligt men imorgon kanske det blir av :)

Jag hjälpte skärmflygarna med att köra upp dem på fjället igen efter att de flygit ner. Det var lite spännande med 1 pass på skotern och kälke efter med skärmsäckar och en som satt på kälken. Det var en Skidoo expedition 600sdi jag körde då och nytron var uppe på toppen och fick njuta av utsikten hela dagen.
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Blev en liten snabbis idag efter skolan. Tur att man slutar 10.30 på måndagar då de har snöat hela helgen ;)





Ta det lugnt vid järnvägs överfarterna, för tågen kommer så småningom !


Ursäkta kladdet på rutan. Man kan inte vara nog försiktig idag. Det är antingen till att kladda lite på rutan när man lägger upp bilder eller 1500:- i böter(om man tar bort regg plåten)som gäller och då väljer jag att kladda lite. :)
 
Last edited:

CaccezE

Välkänd medlem
11 dec 2008
1.222
0
16
Piteå
Sladdade min led med världens sämsta sladd för den samla bara upp all kram snö så ja nästan körde fast på leden, skidorna var då i luften :D




På vägen hem så tittade solen fram :)




Och genna gjorde ja en rikitgt burk, snäv iaf :D