Bilder på användarnas Arctic Cat

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Hittade dom på e-Bay, Han som sålde dom skrev att dom var köpa på BDX (Black Dimond X-treme) å att han hade köpt dom på rea men att de blev fel. Då de va rea fick han inte lämna tbx dom så då sålde han dom ist å köpte nya.

Jag har kollat på BD X-treme´s hemsida men har inte hittat dom. Man kanske måste kolla i nån kattalog för att hitta dom..

Gav 250 dollar för dom, sen tillkom frakt så de hela gick på 2125kr :)

Tror inte att man behöver dom igentligen, org förstärkningarna håller nog för de mesta :) Men de skadar ju inte att va på den säkra sidan ;) Plus att jag har upptäckt att när man hoppar på vill den landa med bakre delen av boggin lite före resten av maskinen.

Last edited:

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Hittade dom på e-Bay, Han som sålde dom skrev att dom var köpa på BDX (Black Dimond X-treme) å att han hade köpt dom på rea men att de blev fel. Då de va rea fick han inte lämna tbx dom så då sålde han dom ist å köpte nya.

Jag har kollat på BD X-treme´s hemsida men har inte hittat dom. Man kanske måste kolla i nån kattalog för att hitta dom..

Gav 250 dollar för dom, sen tillkom frakt så de hela gick på 2125kr :)

Tror inte att man behöver dom igentligen, org förstärkningarna håller nog för de mesta :) Men de skadar ju inte att va på den säkra sidan ;) Plus att jag har upptäckt att när man hoppar på vill den landa med bakre delen av boggin lite före resten av maskinen.
Okej tack :)

Haha joo betalar hellre 2000:- istället för en ny boggie om man skulle ha otur, man vet ju aldrig :D

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Är det bara jag som tycker att den är skitful och låter illa på skotercross? :)
Var 3 st sånna som lät 3 gånger så mycket som en lynx/skidoo/polaris..

B

Biosteel

Är det bara jag som tycker att den är skitful och låter illa på skotercross? :)
Var 3 st sånna som lät 3 gånger så mycket som en lynx/skidoo/polaris..
jo men håll dig till polaristråden då för den skotern är grym :cool:

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Äsch, hjärntvättade arctic cat dårar! :D
Fast jag kanske inte ska säga nått, kanske blir ägare till en Powder Special 700 -99 nästa vinter :/