Vart har du köpt dom och hur mkt kostar dom? Skulle ha köpt till min mtn cat också
Nya förstärkningar monterade Titan legering
Nu häger ja inte med. Syftar du på att jag har gjort en bra lr dålig affär?Så du betalade över 2000kr för 2 bitar titan?
Låter väldigt smart imo!
Okej tackHittade dom på e-Bay, Han som sålde dom skrev att dom var köpa på BDX (Black Dimond X-treme) å att han hade köpt dom på rea men att de blev fel. Då de va rea fick han inte lämna tbx dom så då sålde han dom ist å köpte nya.
Jag har kollat på BD X-treme´s hemsida men har inte hittat dom. Man kanske måste kolla i nån kattalog för att hitta dom..
Gav 250 dollar för dom, sen tillkom frakt så de hela gick på 2125kr
Tror inte att man behöver dom igentligen, org förstärkningarna håller nog för de mesta Men de skadar ju inte att va på den säkra sidan Plus att jag har upptäckt att när man hoppar på vill den landa med bakre delen av boggin lite före resten av maskinen.
Jag antar att han tycker att det var en dålig affär No offence!Nu häger ja inte med. Syftar du på att jag har gjort en bra lr dålig affär?
snåwmobile: Orättvist! Jag vill oxå ha en!
jo men håll dig till polaristråden då för den skotern är grymÄr det bara jag som tycker att den är skitful och låter illa på skotercross?
Var 3 st sånna som lät 3 gånger så mycket som en lynx/skidoo/polaris..