samma här... funkar klockrentJag kör med sådant fäste från Ram mounts.
Både billigt och bra! http://www.ebay.com/itm/Garmin-zumo-450-500-550-660-RAM-Brake-Clutch-Standard-U-bolt-Mount-RAM-B-178U-/230705731437?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35b722176d
Tål att ramla över också!
Då skulle du inte gilla min montering..Jag fick med ett sånt till gps:n men fick inte till exakt den placeringen ja ville. Är lite av en millimeter nörd, haha ville att gps:n skulle sitta exakt centrerad och lite skyddad under styret, så då fick de bli en plåtbit istället.
Henkez: De var riktigt fräscht med svart dyna på pro:n!!!
Har du nån bild på hur det ser ut? Har nyss monterat en styrhöjarväska så jag vete tusan vart jag ska sätta GPS'n :-/Då skulle du inte gilla min montering..
Jag har den på andra sidan styret lite på sidan så man ser den ordentligt.
Jag är tyvärr utan skoter för närvarande. Swb A:n är såld och jag har inte fått Pron...Har du nån bild på hur det ser ut? Har nyss monterat en styrhöjarväska så jag vete tusan vart jag ska sätta GPS'n :-/
Vilket kit blir det? Och får man fråga vad du gav för dynöverdraget?Jo vart riktigt nöjd, synd bara att dom har sirap i maskineriet på Arctic fx så man aldrig får dekalkittet. Man vill ju inte sitta inne å klistra när snön börjat göra entré..
Det här är jag också väldigt nyfiken på.Funkar google bagen bra? Tinar de upp brillorna bra?
Vars fäster man den?
Haha näe, 184cmDu måste ju dock vara sveriges längsta person med den där höjden på styret, snacka om aphängare! heheh ;-)
Det ser högre ut än vad det är faktiskt, men det blev lite för högt när jag fick den där höjaren!Jag är 2m och kan garantera att det där är på tok för högt även för mig...
Jävligt snygg IQ i övrigt dock
Skyller på min iphoneHar google börjat med polaristillbehör?
Ja gogglebagen funkar riktigt bra, den spänns ut och fästes på ett bra sätt under huven så den är utspänd.
har bara haft torra handskar där och dom var riktigt varma o sköna när man bytte på dagen, sen hade jag mina blöta där men de va för kort stund för att dem skulle hinna torka.
men enligt dem som hade bagen förra vintern så ska de funka riktigt bra.
fattas bara matlådan till avgasröret så kan man va ute en heldag