Tackar för det Max_KRiktigt kul att se sånt här! Keep up the good work
när jag hade min storm så satt jag å kikade på sprängskisser lite kort och hoppades på att 800cylindrar från en twin utan ves skulle passa på stormen men såg inte ut som det.. annars hade man ju haft en 1200cc (tror jag det skulle bli)Nja jag har hittat 75mm kolvar men det blir ändå bara 861cc i den så tyckte inte det var så stor vits.. har dock inte sett några färdiga BIGBORE cylindrar....hardu och vad är dem för cc?
Har ju redan beställt wiseco kolvar till den så frågar mest för nyfikenhetens skull
när jag hade min storm så satt jag å kikade på sprängskisser lite kort och hoppades på att 800cylindrar från en twin utan ves skulle passa på stormen men såg inte ut som det.. annars hade man ju haft en 1200cc (tror jag det skulle bli)
det hade blivit jävligt grymt tyckte jag
Självklart kommer jag fota Hoppas bara nu att jag får låna verkstaden i helgen så man får denna gjord....låter fint det där
ett måste! FOTA! Vill se när du snickrar ihop den där tunneln, lär bli grymt som tusan!! :evil:
Du får en kakburk!
Näe, men okej, var mest nyfiken bara, har ju som sagt lite dåligt med cash nu annars hade det kunnat varit intressant, men du har inga gammla byggbilder på dynan?? Har för mig att jag inte hittade just några ingående byggbilder på din tråd på snowperformance, är väll mest intresserad av hur du byggde "ramen" så att säga
Kommer bli kul att se hur ditt chassie kommer bli när det är klart
Hehe det kallar jag och pruta
Ja ramen var det som var enklast att göra tycker jag...
Bara knäcka plåtar den höjd du vill ha sen popnita ihop
Sen är det ju piano gångjärn så man har mycket fint att ha prylar där under också... rymmer 5 liters dunk ståendes där
Den går in i dynan så att säga... Blev riktigt bra men dock så ska jag göra om chassiet och då kan jag inte använda denna dyna :hmmmm: