tack tack..:beer::bootyshake:Dem två sista, totalt fel väg att köra fort på, idiot!
Japp, det finns bra och dåliga vägar att köra fort på.tack tack..:beer::bootyshake:
finns det rätt och fel vägar menar du ??
vi väljer våra också..men kustvägen var en av dom som dock är roliga att åka turbobusa på..dock utfarter och vilt på..Japp, det finns bra och dåliga vägar att köra fort på.
Ett dåligt exempel är en väg med mycket trafik och hög olycksstatistik på.
Länsväg 276 är en sådan.
Nu ska jag inte påstå att jag inte kör fort, men jag väljer mina vägar och tillfällen.
sorry om du tycker så..:afraid:En enda bilist som väljer att byta fil helt plötsligt..
Då dör du..
Kanske dom i bilen också..
Sorry, jag kan inte tycka att detta är fränt.
jag märker att det e en del moralkärringar här..går inte o visa sånt där här som du märker mycket folk som ej uppskattar filmer av den där sorten.. Har inget emot de själv dock..
jag märker att det e en del moralkärringar här..
trist då jag själv tävlade som junior i skotercross och även enduro och då älskade folk då det gick fort..
tydligen e jag gammal och grå..
el så flödar dubbelmoralen..
kör inte för fort..
Är du dum i huvudet eller? bara för att en situation inte kommer me på film så finns dom inte eller?såg du ngn sådan situvation ?
Inte jag..
Antagligen inte med tanke på hur den är i verkligheten.nu får ni lungna ner er för fan.
allt kan väll hända och jag tippar på att grabbarna vet vägen och vet hur trafikflödet är.
Antagligen inte med tanke på hur den är i verkligheten.
Jag kör på den vägen för ofta.
Det händer en del gånger per år ja.och dom flesta olyckorna beror på att det kommer en mc farandes i 225 blås eller ? du borde ju veta eftersom du kör på den vägen ofta
dom får jättegärna möta upp oss i norrtälje..dom har stått där med både hink och spade och gräddvisp tidigare men jag stannar sällan och snackar med dom..Det händer en del gånger per år ja.
Och andra sidan är det nog inte så många som blåser runt i 230-250 på 70vägar, så många puckade människor finns nog inte i Sverige (och så många ser man inte på somrarna).
Det kan bli en följdolycka men oftast så blir det enbart en "nära ögat" upplevelse.
Jag skiter fullständigt om killen i MCn dör, det är alla oskyldiga som får lida av någons adrenalinstinn.
Hade killen kört på en mer lämplig väg med betydligt färre bilar så hade jag inte gnällt.
Uttala dig inte förrän du har kört på vägen i fråga.
(Hade jag blivit omkörd i 250 på 276an så hade jag ringt polisen så de kunde möta upp aset i Norrtälje.)