Jag fick då ett gott skrattOfyyyyyyyyyyyyyfaaaaaaaan vad jag skulle vilja ha en sån där Tikka vildsound slutburk
Tänk att bara komma på rullen vettu ba BRAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!
Vem har sagt nåt om att de är häfftigt? Jag tycker de låter fruktansvärt skönt, visst finns de dem som låter illa de kan jag hålla med om men de ska gå långt innan jag blir irriterad på dem! Det är inte slutburkar som förstör för "er" skoteråkare de är insidan på skallen!det är sådana som du som gör att annat folk ogillar skoteråkare. Och ja, tycker du seriöst att det är "Häfftigt" med slutburk så ja, då är du en stor mega fjortis.
Så länge du håller dig på crossbanan skiter jag i vad du har för system.:evil:Ofyyyyyyyyyyyyyfaaaaaaaan vad jag skulle vilja ha en sån där Tikka vildsound slutburk
Tänk att bara komma på rullen vettu ba BRAAAAAAAAAAAAAP!!!!!!!!!!!
Men det är ju MIN åsikt och om någon annan tycker att det är skit med slutburk så accepterar jag den åsikten men jag behåller min åsikt:argh:
Det finns vissa här på forumet som gnäller skitmycke på såna som är för slutburkar och till dom säger jag bara GE UPP!!!
Seriöst har vi hört att ni inte gillar slutburkar och det accepterar i alla fall jag men ni verkar inte acceptera att vi är för slutburkar
Til sist säger jag bara: smaken är som :bootyshake:
brukar inte ha nå problem att gå fram och montera bort sdlutburkarna från diverse idioters skotrar då man trädffar dom vid nån skoterstuga. Hatar alla idioter med slutburk
Håller med att slutburkar låter relativt illa och att det stör till viss grad.det är ju allmänt känt att skotrar som lever om drar till sig mer irritation som sedan går ut över alla skoteråkare. Och att seriöst komma till en skoterstuga lr liknande med en ***** leva om burk visar bara att dom itne har något hemma på en skoter att göra. Du är konstig, tycker man lär sig redan som lite att man inte försvarar någon som förstört för en själv. och ja, det är exakt vad slutburkar gör. Och ska ma nfgå ha kvar friåkningen är det kanske dax att hela skotersverige gör något åt dom förbannade slutburkarna.
Tycker det låter som vilken slutburk som helst... Man hör ju riktigt hur ***** mycket det ekar!Har hört slutburkar som inte har skrikit så mkt men det här är bland de värsta jag hört. http://www.youtube.com/watch?v=-df3VvI1R2g#
Inte så ***** konstigt att det blir skoterförbud överallt när sådana som du får vistas utanför psyket.
Grabbar.... , Ta och "tagga" ner erat snack !Vilket sinnestillstånd befinner du dig i ????
Sen sitter du o säger till nån här på forumet att han hör hemma på psyket...
Jaa när man läser dina inlägg undrar iaf jag om inte du skulle ta en snabbvisit dit ett par månader...
Håller med till 100 % om detta !.
Och det där du säger att friåkningen försvinner mer och mer är pga slutburkar är kvalificerat skitsnack,
Det är tack vare alla dem som tycker det är fränt att åka nere på byn bland gårdar o vägar OAVSETT om dom har slutburkar eller ej.
Så sant sådet är ju allmänt känt att skotrar som lever om drar till sig mer irritation som sedan går ut över alla skoteråkare. Och att seriöst komma till en skoterstuga lr liknande med en ***** leva om burk visar bara att dom itne har något hemma på en skoter att göra. Du är konstig, tycker man lär sig redan som lite att man inte försvarar någon som förstört för en själv. och ja, det är exakt vad slutburkar gör. Och ska ma nfgå ha kvar friåkningen är det kanske dax att hela skotersverige gör något åt dom förbannade slutburkarna.
Är racern din en org. 600 med slutburk :laugh:älskar ljuder från "oljudsburkar"!!!
PS. Fortsätt Fisåk!
Rolig tråd som jag helt missat!
Det som toppar min lista i onödiga saker är:
1. Dubbskydd på en skoter utan dubb :hmmmm:
2. Billet skydd till Trailingarms bulten..
3. 25mm Ripsaw matta
Om inte föraren är döv så lär han väl bli det...Har hört slutburkar som inte har skrikit så mkt men det här är bland de värsta jag hört. http://www.youtube.com/watch?v=-df3VvI1R2g#