hehe gav den något? ps såg pm:et :?Jodå. Dom reser. Fick min på rullen då den var helt orginal förutom en skrikburk men den är såld. Den satt på i ca 20mil.
Du har PM
shit väger slutburken så mkt? =ONäe..den gav bara ljudet. Ja den blev lite lättare på höger sida men de märkte man bara första minuten.
Speedtech 2,3kg
Orginal 9,1kg.
Men annars gav det inget.
Ja därför låter den ena knappt nå och den andra skit också.Yepp. Så stor skillnad är det.
Så här stor skillnad är det i storlek
skärmen som sitter orginal på en mm satte jag på srx:en men den gick lika illa ändåSxr och Viper har en tendens till att övervarva orginal. Men knracing har ett jätte bra v-kit till både Sxr 700 och Vipern och det är inte allt för dyrt heller.
"Problemet" med att den bluddrar när man kör i puder är lätt fixat. Man tar bara en tunn plåt och bockar till den sen nitar man fast den så det blir som en skärm så att de blir lättare för avgaserna att ta sig ut.
Helt riktigt! Det finns 3 lägen(tror jag) i tändningen och spikar den fortfarande när den har ställt om tändningen för tredje gången så lägger skotern av och då är de krångel på g! Yamaha tripplarna med knacksensor är de hållbaraste du kan få tag i när de gäller 2t skotrar!Om jag har fattat det rätt så gör knacksensorn att när den märker om motorn spikar så ställen den om tändningen. Är inte säker på om de e rätt men de e vad jag har förstått de som.