importera skoter - (BLEV LURAD)

Metta

Välkänd medlem
26 sept 2004
426
0
16
Skellefteå
Sv: Brådskande!, importera skoter

Är förtjänsten verkligen så stor att det är värt det? Visst du betalar ju bara 3800 i handpenning, men ändå!
Jag kan icket förstå hur man kan ge sig in i någon sån där affär, när den uppges komma från Belgien, detta "men är ganska säker på att skotern har använts i österrike men företaget hans företag förhandlar med är i belgien" känns ju inte sådär super genomtänkt. Ger en snarare förståelse för att folk verkligen blir lurade.

Skulle detta gå och du får den inreggad och godkänd är det inga konstigheter, då ska den gå att använda och försäkra som vanligt.

En sista fråga, skojar du med oss eller?

Edit: Att folk är skeptiska till en sådan här affär har väl knappast något med avundsjuka att göra, det bevisar väl bara att några av oss iaf har tagit in den information som vi ständigt matas med i media, t.ex insider.

Detta är också ett diskussionsforum och frågor gällande ämnet och vissa sidofrågor gör ämnet intressant, att det tas bort massa inlägg hoppas jag beror på ovårdat språk och annat som inte relaterar alls till ämnet, inget annat.
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Sv: Brådskande!, importera skoter

Suck suck suck.......

Slutsatser:

1. Hos vissa som skriver i denna tråd verkar missunnsamhet och avundsjuka vara starkare än deras sexualdrift.
2. Man måste våga för att vinna.

Borge vågar.
Nej men jag är tyvärr övertygad om att Borge blivit snuvad på handpenningen...

Ser det ut som en Anka!
Går som en Anka!
Låter som en Anka!
Så är det mest troligt en ?

Det verkar väldigt skumt hela grejen...
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

Suck suck suck.......

Slutsatser:

1. Hos vissa som skriver i denna tråd verkar missunnsamhet och avundsjuka vara starkare än deras sexualdrift.
2. Man måste våga för att vinna.

Borge vågar.
Precis vad jag kände, chansar jag inte nu så kommer jag itne heller göra det i framtiden.
Ville bara förövrigt tala om att jag har haft telefonkontakt med han och talade senast idag med honom, skotern kommer att skickas på måndag och jag har fått ett köpeavtal med ocr nummer från företaget osv.
Känner mig rätt säker i denna affär.
Återkommer om 4 dagar, lägger in en bild eller nått, om jag får skotern, då jag har skotern brevid mig ;-).

Den är iallafall registrerad och klar nu, med svenskt reg. nr!
 
B

Biosteel

Sv: Brådskande!, importera skoter

det låter ju bra att det rullar för dig iaf som sagt lycka till =)
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Sv: Brådskande!, importera skoter

Snart får vi se bilder med dig på bakrullen? :)
 
B

Biosteel

Sv: Brådskande!, importera skoter

men du hur var det med årsmodellen ? såg tidigare i tråden att det inte fanns fusion 07 tro ja de va ?
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Sv: Brådskande!, importera skoter

Nu har dom en Renegade och en Summit ute på Blocket oxå, till löjligt bra priser...
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Sv: Brådskande!, importera skoter

men du hur var det med årsmodellen ? såg tidigare i tråden att det inte fanns fusion 07 tro ja de va ?
Finns inga 07, Dessa kom 07
Dragon 700 HO IQ )
FST IQ
600 HO IQ CFI
600 HO IQ
FST Swithcback
600 CFI/HO Swithcback
Dragon RMK
600 HO RMK 144
600 HO RMK 155
Trail RMK
FST IQ Crusier
FST IQ Touring
FS IQ Touring
600 HO CFI IQ Touring
Trail Touring Deluxe
Widetrack LX
Super Sport
120 Pro
Fast den kan juh ha blivit registrerad av nån anledning som en 07 när den inporterades,
vore juh bra isåfall,, den enda i sverige :rock: :beer:
 
B

Biosteel

Sv: Brådskande!, importera skoter

jo men hur ska ni ha det .. fanns den eller fanns den inte.. nu när jag säger om den finns då mena jag inte om den e uttagen 07 det räknas inte.. ?
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Sv: Brådskande!, importera skoter

Finns inga 07, Dessa kom 07
Dragon 700 HO IQ )
FST IQ
600 HO IQ CFI
600 HO IQ
FST Swithcback
600 CFI/HO Swithcback
Dragon RMK
600 HO RMK 144
600 HO RMK 155
Trail RMK
FST IQ Crusier
FST IQ Touring
FS IQ Touring
600 HO CFI IQ Touring
Trail Touring Deluxe
Widetrack LX
Super Sport
120 Pro
Fast den kan juh ha blivit registrerad av nån anledning som en 07 när den inporterades,
vore juh bra isåfall,, den enda i sverige :rock: :beer:
Hehe aa måste va något sånt, för han sa att det står 07 i papprerna när jag ifrågasatte det där, samma sak med summiten, ser exakt ut som en 06a, men står 05.
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Sv: Brådskande!, importera skoter

jo men hur ska ni ha det .. fanns den eller fanns den inte.. nu när jag säger om den finns då mena jag inte om den e uttagen 07 det räknas inte.. ?
som jag skrev det kom INTE nån Fusion 2007
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Sv: Brådskande!, importera skoter

Hehe aa måste va något sånt, för han sa att det står 07 i papprerna när jag ifrågasatte det där, samma sak med summiten, ser exakt ut som en 06a, men står 05.
haha då har du fått ett år på ena skotern o blivit av med ett år på den andra.. går som jämnt upp då :p