men inte har vi den snön direkt. en 44 hadde jag trott påmen 57 på 358as matta är väl helt ok för svenska förhållanden, det är väl 57 och över 4meters matta som är lite väl för svenska förhållanden?
håller med dig helt där. skulle kollat om det inte går å få tag på en 44 någon stansjo tänkte köpa en 44 men fanns inte fanns bara 41.8 och då kan ja lika gärna köra med 38:as men blir nog en 57a sen isället då det är samma pris på dom
bara att skaffa en 44as 365 matta. dom går på bara man spänner mattspännarna till max.jo tänkte köpa en 44 men fanns inte fanns bara 41.8 och då kan ja lika gärna köra med 38:as men blir nog en 57a sen isället då det är samma pris på dom
bara att skaffa en 44as 365 matta. dom går på bara man spänner mattspännarna till max.[/quot???till max säker på det??? och när dena matta sträckt sig då ???
Är det någon ny typ av SuperTips som jag missat, som går att justera på plats?
Beroende på pipa man monterar, men ex. en "Stealth"-pipa behöver man inte nödvändigtsvis någon Boondocker till.
jag har 75grams basvikter 75-85 men kör bara med 80 gram på hårt före och nu i lössnö så har jag bara 77 gram på min, jo 1800kr gav då jagKika in på bikemans hemsida, cutler har vikter med 10 grams justermån, 65-75, 70-80 & 75-85. SO larsson hade hemma men bara 70-80. :hmmmm2: 1800:- sa han på telefon han skulle ha för ett kit, står 2100:- på hemsidan men har han sagt 1800 så är de väl det som gäller.
ååh fy fan. det har då inte jag hört nånstans.det går inte, plåtclipsen som sitter på dom 365 mattorna sitter på utsidan slidsen och då skär dom hål i diamond driven, (fick lära mig det den dyra vägen på min cf 1000 som ja hade ifjol) på original så sitter plåtclipsen på insidan och gummiklackarna som sitter på utsidan slidsen är häften så höga som på 365 mattan och nöter då också på diamond driven, hade tänkt köpa en matta från m7 141" men dom passar inte heller på grund av samma orsak
Vet inte hur dom gör de. Han ville inte säga då dom tydligen får in skotrar från hela Sverige. Allt från orginal till moddade. Big biz alltså!Hur ställer dom om soppan?
inte alls. kort 97 mil nu med min och ännu första remmen.har satt SLP single pipe kit (grenrör, pipa, slutburk) på min Crossfire R8. Blev en grym skillnad. Lämnade in den på Mellanströms Motor i Arvidsjaur där kan dom ställa om soppan så jag slapp sätta in Boondocker. många kronor sparade.
Har inte ändrat några vikter då den varvar som den ska runt 8100.
Funderar på att dreva om den till 60/60, sitter 64/56 standard...på tok för högt! Käkar rem som en hundvalp äter skor.
Ni med årets CF8...har ni haft remproblem??
Låter ju mkt trevligare! Stod faktiskt i valet å kvalet mellan CF8 å CFR8...är sjukt nöjd med skotern bortsett från remproblemet.inte alls. kort 97 mil nu med min och ännu första remmen.
vanliga cf8an vann ju soy testet och slog de flesta andra 09or.Låter ju mkt trevligare! Stod faktiskt i valet å kvalet mellan CF8 å CFR8...är sjukt nöjd med skotern bortsett från remproblemet.
Men för att hålla mig till tråden...SLP-kitet gav sjuuukt mkt!
Har kappkört mot samtliga märken förutom årets ski-doo och jag knäcker alla. Brorsan har årets CFR1000 och han tar mig efter ca 100 m.
Vad fick du ge för kittet. Beställde du själv eller fixa dom det. Har hört att det ska kunna vara en satans väntan på piporna. Polarn lyckades faktist beställa direkt från us. Dom packade om det bara. Sparade en massa pengar. 500 i frakt.har satt SLP single pipe kit (grenrör, pipa, slutburk) på min Crossfire R8. Blev en grym skillnad. Lämnade in den på Mellanströms Motor i Arvidsjaur där kan dom ställa om soppan så jag slapp sätta in Boondocker. många kronor sparade.
Har inte ändrat några vikter då den varvar som den ska runt 8100.
Funderar på att dreva om den till 60/60, sitter 64/56 standard...på tok för högt! Käkar rem som en hundvalp äter skor.
Ni med årets CF8...har ni haft remproblem??