okej , ska göra det. Men den går inte dåligt hela tiden. det är de som är det konstiga :hmmmm:Ta ett kompressionsprov, eller riv motorn direkt. Låter som du har dåliga kolvar.
haha, vad menar du nu? :hmmmm:Tror de kan vara på ski-doo eller nå men kolla tändstiften / kritan. på en CF7A!
Lågfarten orsakar inte det du beskriver. Byt stift, kolla komp. Återkom då du gjort det.
Ingen ide att skriva mer frågor innan du uteslutit dessa 2.
Jag tycker det låter som det kan ha med dess funktionen att göra ? För då betersig ju motorn typ som du beskriver:hmmmm2:
Nu skrev han inte ut vilken maskin han har men enligt profilen så styr han en gammal 467:a.... Tror inte att din GISSNING om dess pluggen är riktig.Jag tycker det låter som det kan ha med dess funktionen att göra ? För då betersig ju motorn typ som du beskriver:hmmmm2:
Nu skrev han inte ut vilken maskin han har men enligt profilen så styr han en gammal 467:a.... Tror inte att din GISSNING om dess pluggen är riktig.
Det kan vara elfel och gud vet vad men om han börjar med att byta stift och kolla komp (som går riktigt fort och är enkelt) så kan ni fortsätta gissa efter det?
Japp det är en gammal 467a, sorry glömde det,Nu skrev han inte ut vilken maskin han har men enligt profilen så styr han en gammal 467:a.... Tror inte att din GISSNING om dess pluggen är riktig.
Det kan vara elfel och gud vet vad men om han börjar med att byta stift och kolla komp (som går riktigt fort och är enkelt) så kan ni fortsätta gissa efter det?
Med 3kg i skillnad så skulle jag renovera motorn.