Projekt Arctic cat M7 -05 141"

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Går i tankarna om att köpa mig lyktsköldar, men vet inte om jag ska köpa svarta eller cromade. Vad tror ni passar? :rolleyes:

B

Buktholmen

Hur går det här? Vill se bilder!! :rock:

EDIT: Angående lyktsköldarna, håller med endel om att svart passar mot allt, men att chrome skulle vara lite fränare, blir lickas snyggt hursomhelst :rolleyes:

Last edited:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Ja idag har de blivit en hel del gjort, allt för att gårdagen resulterade i färdig gjorda bussningar till framvagn, boggie och dämpare. :D

Så dagen började med att pressa alla de nya tighta bussningarna på plats, och bra blev de. :rolleyes:

Boggien vart stum och fin, inge karambas rappel nu. :laugh:

Motorn hann också slinka i. :p

Sen när jag ändå höll på så vart jag sugen att de den i helhet så lite plast åkte på. :D Jag har alltid varit sugen på att äga en Race eller en Race Replica modell så jag tog och skapade mig en egen! :beer:

Sen så får vi väll se, man hittar ju alltid några dekaler som kan vara fränare så då byts de! :rock:

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
973
0
16
32
Plats
Boggin är nästan lite liknande grön som var på forest fox -01 :) Men jääääkligt snyggt blir det hursomhelst!

R

Robin

Ett par svarta SPL PP med gröna hooks hade suttit som slickat.

Men snälla du bort med Fox klisterlappen, förstör hela huven tkr jag, annars riktigt läcker.

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Jag håller med Robin ta bort fox dekalen. Om jag får komma med en åsikt så tycker jag du ska lacka huven svart och sätta gröna dekaler på den, jag tror det skulle bli riktigt häftigt. Jag tror också mer på gröna SLP PP med svarta skidkrokar än tvärtom, samtidigt är svarta SLP PP så ***** utnött, många som redan använder det. Och du har redan en lite udda M7a så varför inte vara det med resten också? Annars jävligt bra jobbat, fin kommer den bli vilket som. Eller det är den redan ;) :beer:

B

Buktholmen

Jag håller med Robin ta bort fox dekalen. Om jag får komma med en åsikt så tycker jag du ska lacka huven svart och sätta gröna dekaler på den, jag tror det skulle bli riktigt häftigt. Jag tror också mer på gröna SLP PP med svarta skidkrokar än tvärtom, samtidigt är svarta SLP PP så ***** utnött, många som redan använder det. Och du har redan en lite udda M7a så varför inte vara det med resten också? Annars jävligt bra jobbat, fin kommer den bli vilket som. Eller det är den redan ;) :beer:
Enligt mig så blir det mycke snyggare me svarta SLP PP me gröna krokar, såna är inte så vanliga utan helsvarta är mer utnötta. Om han ska ha som du tycker så blir de för mycke grönt, blir lite tjatigt, men de är ju en smaksak. :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Ett par svarta SPL PP med gröna hooks hade suttit som slickat.

Men snälla du bort med Fox klisterlappen, förstör hela huven tkr jag, annars riktigt läcker.
Jo fox märket ska bort. Jag skar ut de själv, var mest för att prova men den kommer åka jag lovar :D

Är på jakt efter ett par SLP PP skidor men hittar mest bara till fantasipriser. :argh:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Just nu är jag ute efter ett D&D Y-rör och en BMP singel pipa. Är de någon som har eller vet av något beggat så hör gärna av dig. :ciao: Har sökt på vår kära annons sida. Men just nu ser de mörkt ut.