Okej, tack för din åsikt :beer:Svarta blir bättre, chromade blir inte bra om du inte har nå mer chrome på huven..
Jo jag tror på de jag också! :beer:Jag tycker också att svart passar bättre, för att svart passar nästan till allt. Då kan det inte gå fel
jag gillar crome och jag tror att det skulle passa bra, men det kanske bara är jag svart är ju alltid svart..Går i tankarna om att köpa mig lyktsköldar, men vet inte om jag ska köpa svarta eller cromade. Vad tror ni passar?
grymt bra sida, skickar även till sverige
Det är därifrån jag har beställt mitt dekalkit till crosshuven. Riktigt bra service och snabba är dom. Jag fick ändra färg och storlek som jag vill ha dom. 670kr inkl frakt gick mitt på.
Enligt mig så blir det mycke snyggare me svarta SLP PP me gröna krokar, såna är inte så vanliga utan helsvarta är mer utnötta. Om han ska ha som du tycker så blir de för mycke grönt, blir lite tjatigt, men de är ju en smaksak.Jag håller med Robin ta bort fox dekalen. Om jag får komma med en åsikt så tycker jag du ska lacka huven svart och sätta gröna dekaler på den, jag tror det skulle bli riktigt häftigt. Jag tror också mer på gröna SLP PP med svarta skidkrokar än tvärtom, samtidigt är svarta SLP PP så ***** utnött, många som redan använder det. Och du har redan en lite udda M7a så varför inte vara det med resten också? Annars jävligt bra jobbat, fin kommer den bli vilket som. Eller det är den redan :beer:
Jo fox märket ska bort. Jag skar ut de själv, var mest för att prova men den kommer åka jag lovarEtt par svarta SPL PP med gröna hooks hade suttit som slickat.
Men snälla du bort med Fox klisterlappen, förstör hela huven tkr jag, annars riktigt läcker.