Jo dom kommer förbli gröna. Sitter och tok letar en huv till M7 utan succé, de för att slippa lacka orginalhuven, men de blir väl att göra de för jag har inte råd att köpa en crosshuv i lexan för 3000:-om du lämnar kvar det gröna på "ventpanelen" eller vad det nu är också så skulle det kanske bli häftigt?
Då jag redan har delar såsom boggiehjul osv i grönt så får de bli svart grönt, sen har ja ju nyligen lackat ventkitten så de skär i hjärtat att behöva byta ut deGör den svart/orange! Blir riktigt snyggt En bekant hade en F7 '06 med det temat ska kolla om ja hittar någon bild på den
Ja kör i matt! det är mycker grymmare tycker jag då iaf! Jävligt nice skoter! :beer:Jag "tror" att jag har bestämt mig för att lacka huven svart, men då är frågan om den ska vara blank eller matt svart. Själv tycker jag att mattsvart är grymt rått :rock:
Jo jag tycker de jag å, men ja är rädd att Stins1 har övertygat mig att ha en svart blank huv eftersom de pulvarlackade blir blankt och så har jag ju polerat chassie vilket är blankt. Så jag tror de smälter in och passar bäst så. :beer:Ja kör i matt! det är mycker grymmare tycker jag då iaf! Jävligt nice skoter! :beer: