Projekt Arctic cat M7 -05 141"

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Håller med. "Alla" moddade skotrar är ju svarta, jag är en av dom som också tycker det är jäkligt snyggt, men börjar bli lite tjatigt.

Ps: jag vet att långt ifrån alla moddade skotrar är svarta :D

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Hjälp mig grabbar, jag kan knappt sova om nätterna. Jag sitter bara och velar mellan att låta huven vara grön eller om jag ska lacka den svart, kan även avslöja att framvagn och boggie blir svart. Så nu har ja de gjort :)

Men va tycker ni ska jag ha allt i svart med lite gröna detaljer såsom ventkit och boggiehjul osv eller ska ja låta huven vara grön?
Blir tokig när man inte kan bestämma sig :argh:

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
om du lämnar kvar det gröna på "ventpanelen" eller vad det nu är också så skulle det kanske bli häftigt? :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
om du lämnar kvar det gröna på "ventpanelen" eller vad det nu är också så skulle det kanske bli häftigt? :)
Jo dom kommer förbli gröna. Sitter och tok letar en huv till M7 utan succé, de för att slippa lacka orginalhuven, men de blir väl att göra de för jag har inte råd att köpa en crosshuv i lexan för 3000:- :(

B

Buktholmen

Gör den svart/orange! Blir riktigt snyggt :) En bekant hade en F7 '06 med det temat :) ska kolla om ja hittar någon bild på den :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Gör den svart/orange! Blir riktigt snyggt :) En bekant hade en F7 '06 med det temat :) ska kolla om ja hittar någon bild på den :)
Då jag redan har delar såsom boggiehjul osv i grönt så får de bli svart grönt, sen har ja ju nyligen lackat ventkitten så de skär i hjärtat att behöva byta ut de :( :p

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Håller med Vändhjulet. Kolla upp vad arctics gröna färd har för färgkod och få en burk med de billblandat och sen lacka alla huvgaller å sånt med den :) är sj sugen på att göra de med mina galler :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag "tror" att jag har bestämt mig för att lacka huven svart, men då är frågan om den ska vara blank eller matt svart. Själv tycker jag att mattsvart är grymt rått :rock:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Ja kör i matt! det är mycker grymmare tycker jag då iaf! Jävligt nice skoter! :beer:
Jo jag tycker de jag å, men ja är rädd att Stins1 har övertygat mig att ha en svart blank huv eftersom de pulvarlackade blir blankt och så har jag ju polerat chassie vilket är blankt. Så jag tror de smälter in och passar bäst så. :beer:

andymannen

Välkänd medlem
19 mar 2007
1.254
0
16
östersund
fan din kommer ju se nästan exakt ut som min ju=)
har själv svart matt lack på min huv. plus en vit ruta från dig=) tackar så mycke.

vänta på min nya dyna från usa sen blir de en bild på användarnas arctic skotrar.

fast ja kör ju svart vitt tema på min.

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Okej! De :beer: för!! :laugh:
Roligt att höra att du är nöjd med rutan.
Du får skynda dig med bilden för jag är oerhört nyfiken :D