Gäller att man köper en skoter som man klarar av att serva och meka med hemma i garaget!!Man blir ju förbannad. Vad har hänt med ordet servicemain som Svenne säger i pistvakt?
Ne fy katten vad världen går åt fel håll ibland.
Gäller att man köper en skoter som man klarar av att serva och meka med hemma i garaget!!Man blir ju förbannad. Vad har hänt med ordet servicemain som Svenne säger i pistvakt?
Ne fy katten vad världen går åt fel håll ibland.
nice blir de ingen bänkning på maskinen när den e färdig då?:ciao:Gör en liten update efter kvällens lilla mekstund..
Fick hem en trevlig liten pryl i postlådan idag!!
En stund senare var den monterad!! :beer:
Ville igentligen ha den på styret men kablarna var för kort, orkade inte förlänga för tillfället men de kanske kommer..
Bytte tändkilen också.. Var in till ÅF och fråga om man kunde få låna en svänghjulsavdragare men de skulle dom ha pröjs för Mer än hälften av vad en ny kostade :bootyshake:
Så jag tog och gjorde mig en egen lite snabbt. Inte bästa finnish men den fungera ju!!
Bjuder på en liten motor utrymms bild också!!
Bara boggien och snön som fattas!! :beer:
Jag börjar planera på de, men de kostar ju en del. Så vi får se hur de blir...nice blir de ingen bänkning på maskinen när den e färdig då?:ciao:
Snacka med Junggrens Motorteknik i Matfors/Tuna.Jag börjar planera på de, men de kostar ju en del. Så vi får se hur de blir...
Jo de blir Junggrens om de blir något..Snacka med Junggrens Motorteknik i Matfors/Tuna.
Han hjälper dig med bromsningen!
Ang lokala återförsäljare här i Sundsvall så är nog Terrängmaskiner och Fritidscenter i en klass för sig
/ Henke
Vi kan testa din mot min med lina mellan dragen rumpa mot rumpa :rock:Jag börjar planera på de, men de kostar ju en del. Så vi får se hur de blir...
Vidamic: Ja visst skulle de vara roligt.. vet inte vad min väger men skulle nog tippa på att jag väger in på runt 300 kg med mig på. Men jag har ju kammarna :evil:Vi kan testa din mot min med lina mellan dragen rumpa mot rumpa :rock:
Min ligger på drygt 400Kg med mig på och du har ju lättat din en hel del så jag borde vinna.
Vinner du så har du ett ***** fäste och massor av vrid under huven :beer:
Jag gillar YamahaCenter här i stan även om jag från början var en sån där gul kille med en Summit 670x. Servicen hos Yammacenter är på top om du frågar mig.
Metso du är en händig kille, man måste våga lite här i livet och det måste jag säga att du gör!
Jorå... Jag ska bara lösa de med insuget.. så jag börjar med att montera orginal under tiden jag funderar! :beer:Ingen mesh-huv? :stupid:
Jo men vafasen jag måste ju ha något att göra..jo han SKA ha mesh huv, han gillar bara att slösa tid på onödigt skräp.
Men för övrigt, ser det jävligt bra ut=D
Beror ju på ifall jag får några luftfilter av dig K-len..jo han SKA ha mesh huv, han gillar bara att slösa tid på onödigt skräp.
Men för övrigt, ser det jävligt bra ut=D
Metso the postwhore :beer:tror inte du vinner nån effekt på alutejpen, men snyggare blir det !
Till höger om inlägget brevid citera finns ett "+" tryck på den o citera flera samma gång så du slipper ta en åt taget
fy fan va snyggt lika fin utanpå som inuti:beer:Gör en liten update efter kvällens lilla mekstund..
Bjuder på en liten motor utrymms bild också!!
Jo det är ju lika viktigt att den är nice på insidan :beer:fy fan va snyggt lika fin utanpå som inuti:beer:
så sant så att de ska va fint inuti fortsätt me de du gör blir grymt fint :beer:Jo det är ju lika viktigt att den är nice på insidan :beer:
Så här såg de ut under huven innan jag började..
Som K-len säger, jag har långt ifrån gett upp :beer: Väntar bara på mer delar! :rock:han har långt ifrån gett upp=D