Äh, 4% fel på en lista jag såg för 1½ månad sen är väl inte så mkt o tjafsa omRR har aldrig kostat 125k...
Den har som mest kostat 119.900:-
Äh, 4% fel på en lista jag såg för 1½ månad sen är väl inte så mkt o tjafsa omRR har aldrig kostat 125k...
Den har som mest kostat 119.900:-
det är riktigt robin, du passar inte på en ski-doo.. hehe..Kul att någon tillverkare fattar att det enda sättet att sälja maskiner i år är att ha acceptabla priser.
Att höja priserna enbart för att det är sk. "finanskris" är inte rimligt eftersom de flesta råvarorna nu mera har sjunkit i pris.
Kanske att man knatar in till Åf i veckan och lägger in en beställnig.
hörde av polaren att de kanske är en sån där 600 rr med förlängningskit, SOM monteras av återförsäljaren innan den säljs ut till kund! alltså en vanlig RR med ett kit från usa! det är kanske det SE står för .. swedish edition!
ja de kan nog stämma, hörde av min åf att de kommer ett förlängnings kit till rr i höst..hörde av polaren att de kanske är en sån där 600 rr med förlängningskit, SOM monteras av återförsäljaren innan den säljs ut till kund! alltså en vanlig RR med ett kit från usa! det är kanske det SE står för .. swedish edition!
Alltså, det är väl 09r dom är byggda på så det är väl inte konstigt att dom är minst 10 000 billigare än i fjol...Resten av modell programmet lär väl följa konkurenterna. Eller är dom också billigare än t.ex ski-doo?
Jag undrar om inte Polaris konkurrerar med sig själva när de släpper se-versionen. Ligger inte assaulten redan i exakt samma segment?
Det kommer väl att visa sig till våren.....Jag tror nog att Polaris kommer få flest skotrar såld 2010, för bland konkurrenterna så har dom bäst priser.
jag kör ski-doo å jag kan säga att jag är långt från hjärntvättad av det företaget. är såå ***** sugen på en rr men jag kör 800r xp nu å det jag är lite orolig över är att effekten inte kommer å räcka till jag vill inte ha nå super hög toppfart men det ska dra iväg bra accet är viktigast å att man kan leka å åka på rullen. jag skiter i om skotern bara gör 120/130 topp hastighet men bara det acelererar fort upp dit. å att det orkar med sig. vad tror ni om polaris 600rr se. jag har inte kört den korta så jag vet inte vad den går för heller. mvh AndreasDet kommer väl att visa sig till våren.....
Det kan nog bli nog så svårt då många är helt och totalt hjärntvättade av Brp.
jag kör ski-doo å jag kan säga att jag är långt från hjärntvättad av det företaget. är såå ***** sugen på en rr men jag kör 800r xp nu å det jag är lite orolig över är att effekten inte kommer å räcka till jag vill inte ha nå super hög toppfart men det ska dra iväg bra accet är viktigast å att man kan leka å åka på rullen. jag skiter i om skotern bara gör 120/130 topp hastighet men bara det acelererar fort upp dit. å att det orkar med sig. vad tror ni om polaris 600rr se. jag har inte kört den korta så jag vet inte vad den går för heller. mvh Andreas