Tja den startar :whistle: Nämen teoretiskt är det inga problem, men den är ju inte ens testkörd än så exakt hur bra det funkar och hur driftstabiliteten är återstår ju att se...Sjuka grejer. Funkar piporna bra? Ser helskumt ut med rördragningen
9st är det.Bamse: Tänkte hur många tänder du hade på drivhulen =)
Haha ja ditt bygge duger ju krig även detgaaah..... INTE avis... eller?
håller med :O
Tack, som fan Har sagt många gånger tidigare men e grymt kul att läsa från folk som gillar byggena Börjar gå upp för en att de kanske e ett rätt coolt bygge ändå Jo jag längtar också tills jag kan ge mig på sista biten, dvs det sista estetiska. Även om det iofs inte är så omfattade utan mer färdigställa meshen... Men gött ska det bli att få den komplettwhaa nu snackar vi skoter! riktigt grym bamse!!!! väntar med spänning på helhets bild!
Tack, kul att läsa Och ja om du menar på att du tänkt börja leka med kolfiber så lär du nog behöva godkännandet från den andra halvan Det brukar ju vara oerhört coolt men oerhört dyrt :yuck: Och jag kan tänka mig att det inte har hittat ut så mycket eftermarknads saker för XU chassit än, vilket är synd...Suverän tråd, inspirerande, det är till och med så att en snart medelålders man i sina bästa år offrat ett antal timmar vid burken för att se över möjligheterna.
Typ, "Carbonized Commander"
:decision:
:evil:Om man nu spiller i tanten ett par pavor rödtjut före förhandlingen:evil:
Nä, praktiskt sett måste man vänta ett par år så eftermarknaden för XU modellen utvecklas i Nordamerika, då finns det möjligheter:rock:
Jag har som aldrig haft några planer på att våldsstyla maskinen utan vill ha den rätt clean, så med meshen är planen att täcka för desas hål samt nån lösning bak vid luftintagen eftersom de lösa "tvättsvamparna" som agerar luftfilter där aldrig sitter som de ska... Annars hålls den nog rätt ren med kanske nån dekalVad ska du göra med huven då bamse? släng upp en bild så man får se vad man ska vara avis på