Teaser/Trailer

Gubben

Välkänd medlem
4 dec 2007
154
0
6
Finns det inte några bra filmer med Racing !????
friåkafilmer är imo sjukt tråkiga...
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.131
959
113
Stora Blåsjön
sn12 finns på den olagliga motsvarigheten till extremebits.se
Tycker själv att sn 12 var riktigt bra! Knappt någon ramphoppning som det mest har vart i dom senare slednecksfilmerna, sen är ju Chris Burant körning riktigt trevlig att titta på.
 
B

Buktholmen

Det är en rush, ski doon har en mer utstickande lyktkonsoll!





Så de så, slut på diskussionen!
Orkar inte diskutera mer, men måste ändå svara eftersom jag är riktigt j**la envis ;)

Rushen kommer 2010, visst?
Slednecks 12 kommer ut hösten 2009, förmodligen är den filmad vintern 2008/2009, visst?

Varför skulle då Rushen vara me i SLDNX 12?
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.131
959
113
Stora Blåsjön
Orkar inte diskutera mer, men måste ändå svara eftersom jag är riktigt j**la envis ;)

Rushen kommer 2010, visst?
Slednecks 12 kommer ut hösten 2009, förmodligen är den filmad vintern 2008/2009, visst?

Varför skulle då Rushen vara me i SLDNX 12?
Varför skulle den inte vara det. Många förare där som är sponsrade av polaris och polaris har ju pressat rätt hårt på rushen, den är dock inte med många scener men den är helt klart med. Och det är rätt många som fick provköra rushen förra året även i sverige.
 

Galin

Välkänd medlem
4 nov 2006
220
0
16
36
Mörsil, Jämtland
Efter att ha sett filmen så måste jag säga att det är nog mer troligt att det är Geoff Kyle på sin ski-doo som kvaddar i klippet.
(Bara mitt bidrag till duskussionen)

'såg nu att runt 42-43 minuter in i filmen kommer klippet'
 
Last edited:

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.131
959
113
Stora Blåsjön
Efter att ha sett filmen så måste jag säga att det är nog mer troligt att det är Geoff Kyle på sin ski-doo som kvaddar i klippet.
(Bara mitt bidrag till duskussionen)

'såg nu att runt 42-43 minuter in i filmen kommer klippet'
ja det stämmer det är en skidoo xp i det klippet. Rushen finns med vid 15:13 i filmen, sen såg jag den inte mer, nu när jag snabbkollade :)
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Efter att ha sett filmen så måste jag säga att det är nog mer troligt att det är Geoff Kyle på sin ski-doo som kvaddar i klippet.
(Bara mitt bidrag till duskussionen)

'såg nu att runt 42-43 minuter in i filmen kommer klippet'
Ja precis, eftersom det är i hans del av filmen så är det givet att detär en Summit.
Case closed :)
 
B

Buktholmen

Yes, man hade rätt ;) Såg ASH - A State Of Snow tidigare idag, bland de bättre filmerna jag har sett. Längtar tills Planet Snowmobile kommer ut :)
 
Last edited:

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
Finns det nån bra svensk site där man kan köpa skoterfilmer? har noll koll, men vill gärna ha tag på Chris Burandt´s Backcountry adventures 1 och 2, Är inte intresserad av hopp och volter men får total gåshud av Burandt´s körning....
 

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
Efter att ha sett filmen så måste jag säga att det är nog mer troligt att det är Geoff Kyle på sin ski-doo som kvaddar i klippet.
(Bara mitt bidrag till duskussionen)

'såg nu att runt 42-43 minuter in i filmen kommer klippet'
Exakt såg filmen nyss och det är kyle som hamnar lite snett. Man ser även just efter han kvaddat en tunnel som kommer och rushen har ju inte nå sånt.

För övrigt så var burandt bäst som vanligt:D
 

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
edit till diskutionen: tycker även på trailern att det ser ut som en skidoo, kollar man på lyset så liknar det mer en xp än en rush, lysets övre del går lite i våg och lyset på en rush är helt rakt.