Stora snus tråden!

Vilken snus är bäst?

  • Ettan

    Röster: 48 39,7%
  • General

    Röster: 30 24,8%
  • Grov Snus

    Röster: 17 14,0%
  • Kronan

    Röster: 5 4,1%
  • Göteborgs prima fint

    Röster: 1 0,8%
  • Göteborgs rapé

    Röster: 12 9,9%
  • Röda lacket

    Röster: 2 1,7%
  • Knox

    Röster: 1 0,8%
  • LD

    Röster: 1 0,8%
  • Övriga

    Röster: 4 3,3%

  • Totalt antal som röstat
    121

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Tjenare! Tänkte att denna tråd kan vara ett bra tidsfördriv när man inget har att göra. Iofs ganska meningslös tråd men kan vara kul och få veta vad andra snusare har för favoriter och som sagt att fördriva tiden och diskutera vilken snus som är bäst!

Själv har jag två favoriter som har varit ända sen jag började med snusen och lär alltid vara det och det är då General lös och Göteborgs prima fint lös! Men i omröstningen får man bara välja endast EN så då får min röst hamna på general, btw så lasta jag in en nu. Mmmmmmmm ;)

Icke snusare är välkomna att läsa men håll er helst borta från omröstningen så den slipper bli felaktig! :)
Du glömde hemgjort i alternativet. Det kan omöjligt gå under övrigt.. :)

Gör egen snus (dumsnål som man är):hmmmm2:, men får jag välja så är det Ettan som gäller. :D
Samma här. Varför ska man betala 30 kr extra per dosa? Verkar onödigt.
 

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Självklart är man en trogen snusare! favoriten är ju General ! Men gör eget snus nu som jag snusat nu hela sommarn, och minst lika bra nästan. Är ju bara att bli van.

Beställde från swemax.se och köpte till general smak. 7kr dosan billigt och bra !:D
 

chabling1337

Välkänd medlem
20 dec 2008
114
0
6
boden
Ettan lös skare vara annars fåre vara !:O general ***** parfym ! har snusat ettan och grov lös i 4 år nu och kmr inte sluta :)
 
D

Deleted member 6797

sj är ja ingen snusare jag har varit. nu e ja rökare men de får ja fixa sj. alkoholen köper föräldrarna ut. dock dricker ja som bara bärs

e 17 bast
 

monzz

Välkänd medlem
7 nov 2008
527
1
18
32
Har snusat sedan 13 års ålder. Men funderar på att sluta så jag får ihop pengar till ny skoter. Håller mig till ettan lös det enda som smakar snus enligt mig
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Lyckas finn på så mycke annat å lägga pengarna på istället för tobak. I övrigt har nog Ettan största marknadsandelen i Ström.
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
har provat dom mesta både portion och lös och INGENTING slår ettan lös/potion! har velat melan cigg och snus och nu är de tyvär båda mer eller mindre, men endå mest snus, ciggen burkar oftast dyka upp när de är fest då de inte är så ***** lätt att knåda när man knappt kan stå :rolleyes:
 
B

Biosteel

:laugh: Jajjemen, men jag är förvånad att den inte kommit från Gällivare. Tycker nästan alla snusar där, iaf alla jag känner där. :D
tyckte jag såg nån notis i aftonbladet för nån månad sen att jämtland hade mest snusare räknat på %:ciao:
 

dahlqvist_

Välkänd medlem
4 feb 2008
418
0
16
Fällfors, Skellefteå
synd att de inte är värt pengarna. när dom kommer ut med "giftiga" tugg-gummin som ger samma känsla som snus/cigg o som garanterat inte är skadligt, o kostar 10 kr / månad så kanske man går och blir beroende... annars får de va
 

donkykong80

Medlem
8 jul 2009
6
0
1
Tjenare! Tänkte att denna tråd kan vara ett bra tidsfördriv när man inget har att göra. Iofs ganska meningslös tråd men kan vara kul och få veta vad andra snusare har för favoriter och som sagt att fördriva tiden och diskutera vilken snus som är bäst!

Själv har jag två favoriter som har varit ända sen jag började med snusen och lär alltid vara det och det är då General lös och Göteborgs prima fint lös! Men i omröstningen får man bara välja endast EN så då får min röst hamna på general, btw så lasta jag in en nu. Mmmmmmmm ;)

Icke snusare är välkomna att läsa men håll er helst borta från omröstningen så den slipper bli felaktig! :)
Tjuvsnusar du ännu Johan ?:S trodde du sluta då din mamma kom på att du snusade:S
mvh isak