Jodå det går utmärkt att köra med Mikuni, alla jag har haft var det redan bytt till Mikuni. Bara köpa ett nytt förgasargummi hos t.ex Rinab så passar dom. För en orginalmotor ska det vara en 34mm, 280 huvudmunstycke.Näh..... Inte vill jag ha bort den där filuren, tror jag.....
Tror du att det går att sätta en Mikuni förgasare i den? Tillotsonen har torkat liksom... Eller kan man rensa den och byta membranet i den?
Tycker att en 640 låter fett! :rock: Storleksmässikt alltså
Men kan man typ göra så att den får mer effekt alls?
Och jo det går att plocka ur betydligt mer men inte utan att fixa till veven först, för den håller inte för mycket. Vill gärna vrida på sig samt bli krokig pga att det bara är 3 lager på den. Min vev har fått ett extra lager i mitten och har blivit svetsat. Den vred sig ca 20-30 grader efter att ha kört med portade cylindrar i några hundra meter