Skills? Ooooohjaaaaa!

  • Trådskapare Deleted member 9532
  • Startdatum

Bazooka

Välkänd medlem
23 feb 2009
120
0
16
Strömsund, Storumans kom.
Om jag ska vara ärlig så är jag inte särskilt imponerad med tanke på att valfri förare i WRC lär köra cirklar[sic!] runt Block (Block kör bara i grupp N). Men visst, för en vanlig dödlig som undertecknad är det lika med rejäl överkurs på halkbanan ;)
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Bazooka: Ge dig. Det är milsvid skillnad mellan att ta höghastighetsvängar sidledes jämfört med att göra flerminutersekvenser med millimeterpreciosion.
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
HAHAHAHA:D
Nä hörrödu. Det var värre.:afraid:

Men var inte det din tjejs bil?
Hahah jag förstod de.. du såg likblek ut i ansiktet när jag gjorde backvändning i 120 med Automat.. :laugh::laugh::laugh::laugh:

men fyllo, jag sa ju att jag gav bort min GAMLA bil till henne så jag kunde köpa NY, dvs SAABEN ;)
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Körde sådär för en stund sen med volvon ;) Okejdå, kanske inte riktigt sådär.. Okej, de va bara en massa trevliga ställ ute på byn med bakvagnen på vippen att komma framför framvagnen :p
 

bonde456

Välkänd medlem
10 mar 2009
728
0
16
arjeplogarn, jag vet då inte var du ser flera minuter långa sekvenser med millimeterprecision!
Det enda jag ser är sekvenser.
man ser ofta liknande i biljaktsfilmer där antalet omtagningar går att räkna på asfalten.

men självklart så är han duktig.
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Du sa ordagrant: det var smart av dig :laugh::laugh:

Jaha när blir nästa gve resa? så ska du få åka blockstyle!
HAHA:D du minns då saker i alla fall.

Jag vet inte riktigt men jag kan åka nästan när som helst egentligen. Ska kolla upp när uppehållet slutar så att jag har en tidsram. Men jag satsar definitivt på att åka dit så fort som möjligt. Justja, måste ju utrusta bilen med kupéfläkt innan jag kan fara nånstans annars immar ju rutorna igen.:laugh:
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
HAHA:D du minns då saker i alla fall.

Jag vet inte riktigt men jag kan åka nästan när som helst egentligen. Ska kolla upp när uppehållet slutar så att jag har en tidsram. Men jag satsar definitivt på att åka dit så fort som möjligt. Justja, måste ju utrusta bilen med kupéfläkt innan jag kan fara nånstans annars immar ju rutorna igen.:laugh:
Haha:D

Ja du får fan säga när du är på G upp igen så får vi ta ett skrov på dannes å åka lite på rullen :laugh::laugh: