Länge sen man var inloggad på snowmobile..
Jag, som nybliven Umebo, och min kusin lär nog hänga på. Nyinköpa Polaris IQ väntar på att rastas. Hur långt från Ö-vik är Solberg?
10 mil in mot landet ungefär.
Länge sen man var inloggad på snowmobile..
Jag, som nybliven Umebo, och min kusin lär nog hänga på. Nyinköpa Polaris IQ väntar på att rastas. Hur långt från Ö-vik är Solberg?
90% av alla verkar ju bo kring övik 60mil enkel väg för att köra skoter på lite snö, nä då får ni fan komma upp istället
Kanske inte, har aldrig kört där nere =) Alltså runt själva gällivare suger det rent ut sagt, eftersom det bara är skog typ. Stugan 4mil härifrån är de mycket bättre, lite kalfjäll osv. Och bara 5mil skoterväg till storfjällen. Och runt 10mil till kebnelite poängen i det hela är väll just att det är nära och smidigt och man får en rätt bra start på sessongen... och jag talar kanske bara för mig själv, men jag ser inte körningen runt gällivare som bättre än den som erbjuds i solberg.
Kanske inte, har aldrig kört där nere =) Alltså runt själva gällivare suger det rent ut sagt, eftersom det bara är skog typ. Stugan 4mil härifrån är de mycket bättre, lite kalfjäll osv. Och bara 5mil skoterväg till storfjällen. Och runt 10mil till kebne
jora de stämmer jag kör mycket runt bredbyn/solberg och där är det bra med snö, fina leder och bra ställen att härja påHej!
Jag har hört att det ska bjudas på bra körning i Ö-viks trakterna, stämmer det? Vore kul att testa dessa vyer nå i vinter
/Lips
Absolut! Jag körde mycket mer i solberg förra vintern än hemma i övik! Blev dock inte så många mil i fjol!Hej!
Jag har hört att det ska bjudas på bra körning i Ö-viks trakterna, stämmer det? Vore kul att testa dessa vyer nå i vinter
/Lips
Hörde att det gick att köra lite skoter i solberg i helgen som var. Undra om det har snöat där nu när det regnar i övik ?