Men om en original 800 klarar det på 3sec, så måste ju de inte vara långt från 1sec.. eller?så fort som en sekund går det nog inte, det skulle betyda att skotern hade en hastighet av 360 km/h från start till mål
Ändå sjuka siffror, såg då nå om nå världsrekord på skoter, 3.89 eller nå och då tror jag dom körde 400 meter!!!ja, det verkar lite skumt, det borde ju vara där någonstans. men runt 2 sec kan jag nog tänka mig, 180 km/h i snitt verkar lite mer sannolikt
jaa, helt sjukt.. men då är ju dom skotrarna preppade till max också :rock:Ändå sjuka siffror, såg då nå om nå världsrekord på skoter, 3.89 eller nå och då tror jag dom körde 400 meter!!!
ja självklart! men ja, sjukt att skotrar spöar bilar och crossare och motorcyklar som skräp på asfalt!! måste köpa mig en veteranare med rull boggie å så i med en 800 fabrikstrimmad!! Hahajaa, helt sjukt.. men då är ju dom skotrarna preppade till max också :rock:
jaa, helt sjukt igentligen. men det skulle vara kul att veta den exakta tiden på världsrekordetja självklart! men ja, sjukt att skotrar spöar bilar och crossare och motorcyklar som skräp på asfalt!! måste köpa mig en veteranare med rull boggie å så i med en 800 fabrikstrimmad!! Haha
vänta 2 sec så kirrar jag det!jaa, helt sjukt igentligen. men det skulle vara kul att veta den exakta tiden på världsrekordet
jajamen, jag ska ingenstans. Google is your friendvänta 2 sec så kirrar jag det!
http://www.youtube.com/watch?v=wvaoW3pz7Iw&feature=relatedjajamen, jag ska ingenstans. Google is your friend
det där var grymt så det räcker, även om det inte var något världsrekord :rock:http://www.youtube.com/watch?v=wvaoW3pz7Iw&feature=related
Hittade inge vassare ;S
världsrekordet 0-100 eller toppfart? såg nån stanns om 210MPH :O men så svårt att hitta va de blir på 0-60mph ;/det där var grymt så det räcker, även om det inte var något världsrekord :rock:
0-100 är väl det intressantaste. men somsagt, allt är ju i 0-100 mph :hmmmm:världsrekordet 0-100 eller toppfart? såg nån stanns om 210MPH :O men så svårt att hitta va de blir på 0-60mph ;/
nej men ska du ha världens snabbaste så skulle jag söka på 0-60 mph, för 60mph är ca. 100kmh! så 0-60 dvs 0-100 på svenska! men ja helt klart intressantare om man kunde söka på svenska och hitta de man letar efter... :hmmmm:0-100 är väl det intressantaste. men somsagt, allt är ju i 0-100 mph :hmmmm:
det borde ju finnas något officiellt rekord, och inte något klipp på youtubenej men ska du ha världens snabbaste så skulle jag söka på 0-60 mph, för 60mph är ca. 100kmh! så 0-60 dvs 0-100 på svenska! men ja helt klart intressantare om man kunde söka på svenska och hitta de man letar efter... :hmmmm:
sökte på googel men hittade 0 intressant info... ;/det borde ju finnas något officiellt rekord, och inte något klipp på youtube