Skotrar och lögner!

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
En i stan (personen är av årsmod -96 ) låg i 120 efter en skogsled och hann inte svänga i när de kom en kurva så han rullade 10000x varv men klarade sig oskadd! Hans polaris fusion blev kvaddad med han hade pengarna att laga den och skruvade ihop den själv på 2 dagar. Då hade han fått delar redan !

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=65.281823,21.501241

Vesslan

Välkänd medlem
15 sept 2010
921
93
28
Har en svåger som hävdar att han brukar spåra åt en lynx 59:a med sin formula 3:a, Känns lite långsökt...

shadowline

Välkänd medlem
18 jan 2011
168
0
6
haha, ja vilken nöjes läsning:D

Måste nog bidra med ett litet inlägg även jag med då.

-För några år sen så påstod en bekant att han kört så fort med sin ockelbo 600 & hoppat å gjort en backflip i luften:D haha.

Skulle vilja se den självmordsbenägna person som åtagit sig de momentet :D

R

räsern

min kusin hävdade att han hade åkt på res med sin fyrtakt..
fyrtakt har lättare för att resa en tvåtakt. Aningen bättre vrid men nu utgår jag ifrån att det inte är en turbo matat rx1a, utan en standard efter som du inte sa vad de var för maskin

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Ja jag har en ex. polare så att säga...

..som har haft fruktansvärt många häftiga äventyr på skoter när han inte är med oss andra och kör, han har t.e.x åkt på rulle i 100kmh efter leden medans han mött skotrar, han har hoppat och gjort massa coola grejor, han är även puderkungen.

Grejen är den, att han har haft skoter i en säsong, är fullkomligt värdelös på att köra (kan inte hantera skotern i lössnö och är livrädd för allt). lyssnar inte heller när någon försöker lära honom för han kan ju redan allt! Sen har han dessutom en Lynx 600 -09 original med 32 matta som det är OMÖJLIGT att få skidorna att resa på.

Han är rakt igenom mytoman, och numera forever alone.

E

eMe181

är väl det bästa när jag var hemma hos en polare skulle hjälpa han att lyfta ur boggien, han skryter om att han är så duktig på att meka osv. Då skulle jag driva lite med han, skruvade helt enkelt lös tändstiften och la tändhattarna så att det såg realistiskt ut. Han drog och drog, han trodde den var sur. Han öppnade inte ens huven haha :)

Han har även sagt att han kunde köra ifrån en M8 HCR ( Den har väl inte ens kommit ut än? ) Med en Yamaha ET 340.

haha, förjävla skön snubbe :p

WestinMX

Välkänd medlem
6 jul 2010
858
0
16
Skutskär, Sweden, Sweden
Ja jag har en ex. polare så att säga...

..som har haft fruktansvärt många häftiga äventyr på skoter när han inte är med oss andra och kör, han har t.e.x åkt på rulle i 100kmh efter leden medans han mött skotrar, han har hoppat och gjort massa coola grejor, han är även puderkungen.

Grejen är den, att han har haft skoter i en säsong, är fullkomligt värdelös på att köra (kan inte hantera skotern i lössnö och är livrädd för allt). lyssnar inte heller när någon försöker lära honom för han kan ju redan allt! Sen har han dessutom en Lynx 600 -09 original med 32 matta som det är OMÖJLIGT att få skidorna att resa på.

Han är rakt igenom mytoman, och numera forever alone.
HAHAHAHAHAHAHA !

jesper_bäcklund

Aktiv medlem
21 maj 2012
62
0
6
holmsund
när jag var lite mindre så var de en liten tävling om vems moppe som gick hårdast. Så en gång när vi hade varit och kört så kommer en polare och sa att han ska trimma sin moppe .

Så vi tänkte ne fan nu kanske hanns säkert kommer gå hårdare än våra. Så vi frågade vad han skulle he på för trim .

vi fick som svar att han att skulle beställa trimskruvar från nån sida som skulle raderas om 2 dagar så han hann precis beställa. Alla började på skratta åt han och han stod som ett frågetecken.

jani8

Välkänd medlem
31 maj 2012
194
1
18
byske
varför är det så att när man ska ut köra lite så får vissa alltid förhinder . dom kan ju mest kör bäst men vill aldrig vara med oss andra?

skidoo 440

Välkänd medlem
23 sept 2011
592
1
16
Ha Ha :) Jag har en polare med en Yamaha som säger att han har kul när han kör med den ;)
HHAHAH ! hade en polare för nåt år sedan som sa att hans yamaha pahzer gick 176 prick! sen en dag möte jag han på leden och frågade om vi skulle åka tsm. och de gjorde vi. Sen efter ca 5 min kom vi ut på en sjö och skulle köra lite ``tävling ´´ över sjön. Givetviss kom jag först (körde en lynx super touring 500 - 01) förklaringen varför jag kom först var för att phazern var så känslig på bestyckningen. så den gick bara 80 den dagen...

martinohman

Välkänd medlem
25 dec 2010
340
0
16
luleå
Har en kille i parallellklassen som är en riktig mytoman, enligt han är det helt omöjligt att turbomata tvåtaktare, hans morsa äger halva Luleå hockey och han äger en av stugorna i skidorten där jag jobbar, trotts att ingen av dom har blivit sålda.. han har även haft cancer i armen men det gick över efter några dar.. ;)