R
RevMan
Har också hört rykten om en som gjorde det :eviltongue:HAHA, vilken lögnare :evil:
tvivlar på att det är sant:eyebrows:
Har också hört rykten om en som gjorde det :eviltongue:HAHA, vilken lögnare :evil:
hahaHar också hört rykten om en som gjorde det :eviltongue:
tvivlar på att det är sant:eyebrows:
haha tråden är verkligen underhållande iblandJag kände en kille som hade en MXZ SDI 600 -07, så hade han bestyckat den så den hade 130 hp... när jag frågade vars förgasarna satt på en SDI så sa han "Men vafan vet du inte ens vart dom sitter?! Jag kunde inte svara
Vet ni vars dom sitter?
jag känn en som gjorde samma sakinte så mkt lögn. Men har en f.d jobbar kompis som (detta är ingen lögn) drog igång skotern för hand (snurrade vairatorn) Och det va inget snöre inblandat.
fan måste vara det bästa jag har hört !!HAHA, vilken lögnare :evil:
men va fan det är ju sånna människor man vill åka med, man har ju aldrig tråkigt !Vi var fyra stycken som var ute och åkte mycket förr i tiden, jag på en xc 600 en vmx 500 en xc 500 och en srv..
Killen med srvn kom ju alltid efter, vi fick jämt vänta. Denna dag åkte vi och som vanligt kom vi så långt att vi stannade och väntade, efter ca 15 minuter kommer killen till oss..."Fan en overall åkte in i boggien och fastna helt, jag hittade en kniv på sidan om leden och la skotern på sidan och skar bort overallen"
hahah han hade en ursäkt varje gång vi åkte! Vi hade ju åkt samma led, såg varken en overall eller kniv
hahahaha, lite komiskt att han är 63 år och mytar om snuthistorier med skotern...Grymt kul att läsa!
Har en granne på 63år, som är en äkta myttoman, har dock inte hört något riktigt roligt som han sagt om skotrar.
men här är en iaf.
han fick snuten efter sig som körde sin polis skoter som inte finns i här i kommunen och iaf så var han tvungen att komma ifrån snuten, så han körde ut på isen (luleåälven) och drog på något så förbannat och sedan in i skogen.
Tror han själv körde något artic cat från mitten på 90-talet.
skulle kunna berätta mycket om den mannen, men dock handlar det inte om skotrar då.
haha vem då?vet av en som säger att han gjorde stoppie med skotern hehe
vet av en annan som kommer från bergsjö/gnarp som påstår att hans sxviper är igentligen en polisskoter det var de dom tillverkades för säger han!! heheh
hahahhah jaaadu..När jag gick i typ 8an så var det en kille i paralell? klass, och om jag inte minns fel så hade han frågat någon vart man kunde köpa gasres, samt att han hade bytt munstycke i kröken och att han någon gång hade kört så kolven smält. Detta var då med en 50cc moped
Haha, ja en del är bra klyftig ... Ser att du bor i utansjö, bor i ramvik ja =)hahahhah jaaadu..
Det här var nog det roligaste hittills i den här tråden!en bekant sa att han körde lössnö med sin yamaha