Vad jobbar ni med?

honda600e

Välkänd medlem
17 aug 2010
744
6
18
Märsta
Tekniker för skrivare och kopiatorer och truckförare vid behov.
Annars har det varit.
Brevbärare
Svarvare/svetsare
Hydraulikmontör
Leveransmekaniker för nybilar.
Lagerarbetare
Pc-tekniker
Drev en egen monitorverkstad
Hydrauliktestare inom flyget
Tekniker inom diagnosskärmar, felsökning och reparation/kalibrering
Support till fotografer om skärmar/skrivare och kalibrering.
och har även haft ett eget företag under 8 år där jag främst tillverkade styrsystem för bergvärmepumpar.
Men för tillfället är jag det först nämnda.
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Jag jobbar som trågare och packeterare på landets största glassstrutsfabrik. Jag gör mest glassbåtsbottnar nu sen jag utbildade mig till trågare :)
Här är en bild på vad jag tillverkar och packar i kartonger :)
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Utbildad till ingenting antar jag, tillbringade 3år i Arjeplog på BilSystemTeknik..
Söker våren 2012 till bygg lr maskin ingenjör med inriktning på "offshore" industrin...

Nu jobbar jag som hotel inredare åt Choice hotells (Petter Stordalen). Roliga är att arbetsplatsen varierar ständigt, tillbringar MÅNGA mil i arbetsbilen.
Även uppstår mycket konflikter som måste lösas osv.. Rätt roligt och fysiskt jobbigt jobb.

Denna vecka har jag varit i Åre, Eskilstuna, Skövde och nu ska jag tillbringa en månad i Malmö, för att sedan åka upp till Narvik...
 

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Jag jobbar som trågare och packeterare på landets största glassstrutsfabrik. Jag gör mest glassbåtsbottnar nu sen jag utbildade mig till trågare :)
Här är en bild på vad jag tillverkar och packar i kartonger :)
*BILD*
Glassstrutsfabrik, sveriges största i strömsund? Koolt!
 
Last edited:

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Glassstrutsfabrik, sveriges största i strömsund? Koolt!
Jo :) Rätt trevligt jobb faktiskt. Bra betalt och så länge maskinerna går som dom ska så är de inte allt för stressigt. Dock väldigt långtråkigt om man jobbar kväll lr natt då man är ensam i fabriken då :)

Mitt sommarjobb :D
Hehe, förstår att du saknar att stå ute på lagret å packa om 65:erna ;) Du fann få upp rätt bra fart på arbetet mot slutet va? :)
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
Jo :) Rätt trevligt jobb faktiskt. Bra betalt och så länge maskinerna går som dom ska så är de inte allt för stressigt. Dock väldigt långtråkigt om man jobbar kväll lr natt då man är ensam i fabriken då :)



Hehe, förstår att du saknar att stå ute på lagret å packa om 65:erna ;) Du fann få upp rätt bra fart på arbetet mot slutet va? :)
Japp vart jävla fin timlön för ett sommar jobb mot slutet ! ca 10 lådor i timmen och 15 kr lådan :D