Har du bra priser på programvaror till Mac då också? *L*Jag jobbar som apple (mac) tekniker. Så det är till mig man vänder sig om man har en mac som behöver garanti rep eller bara hjälp.
Glassstrutsfabrik, sveriges största i strömsund? Koolt!Jag jobbar som trågare och packeterare på landets största glassstrutsfabrik. Jag gör mest glassbåtsbottnar nu sen jag utbildade mig till trågare
Här är en bild på vad jag tillverkar och packar i kartonger
*BILD*
Mitt sommarjobbGlassstrutsfabrik, sveriges största i strömsund? Koolt!
Jo Rätt trevligt jobb faktiskt. Bra betalt och så länge maskinerna går som dom ska så är de inte allt för stressigt. Dock väldigt långtråkigt om man jobbar kväll lr natt då man är ensam i fabriken dåGlassstrutsfabrik, sveriges största i strömsund? Koolt!
Hehe, förstår att du saknar att stå ute på lagret å packa om 65:erna Du fann få upp rätt bra fart på arbetet mot slutet va?Mitt sommarjobb
Japp vart jävla fin timlön för ett sommar jobb mot slutet ! ca 10 lådor i timmen och 15 kr lådanJo Rätt trevligt jobb faktiskt. Bra betalt och så länge maskinerna går som dom ska så är de inte allt för stressigt. Dock väldigt långtråkigt om man jobbar kväll lr natt då man är ensam i fabriken då
Hehe, förstår att du saknar att stå ute på lagret å packa om 65:erna Du fann få upp rätt bra fart på arbetet mot slutet va?