10-4Lastbilschaufför, ska bli riktig trucker och Flytta till Kanada i Mars
10-4Lastbilschaufför, ska bli riktig trucker och Flytta till Kanada i Mars
Japp på 2a komp på F21.På F21? Vars på F21?
Tufft. Jag var där för några veckor sedan på praktik. FMlog, demonteringen. Skitfränt, särskilt PETRA samt motorkörningshuset.
-95 jobbade jag i linköping och riktade spant och diverse detaljer till såna där "jordfräsar" :ciao: utbildad av SAAB till "plåtriktare" men har nog glömt det mesta nu...Flygtekniker, JAS 39 Gripen.
"bild"
Där ser man. Var ju lite tillbud i början där.-95 jobbade jag i linköping och riktade spant och diverse detaljer till såna där "jordfräsar" :ciao: utbildad av SAAB till "plåtriktare" men har nog glömt det mesta nu...
I Gällivare och Kiruna är det nog större delen av alla arbetare som på ett eller annat vis hör till gruvnäringen, kan du köra större fordon så får man jobb här nu verkar det som...Alla ni som bor norrövers. typ arjeplog gällivare kiruna mm mm , hur ser det ut med jobb där uppe? vad jobbar man med ? tänkte försöka flytta från denna håla och långt norrut ett par år. få lite annorlunda perspektiv och uppleva ett par Riktiga vintar med Mycket snö!
Jobbar du åt KGS eller?kör betongbil i gruvan till bergförstärkning
Ordförande för ledighetskommitén :cheesy: Nejdå, men jag är tyvärr arbetslös
Här i Arjeplog gäller följande: Nu inför vintern kretsar det mesta kring biltestindustrin. Antingen jobbar du inom hotell-restaurang eller så jobbar du med bilar på ett eller annat vis. Självklart finns det andra jobb också men under vintern dominerar de jobb som på ett eller annat sätt är anknutna till biltestindustrin.Alla ni som bor norrövers. typ arjeplog gällivare kiruna mm mm , hur ser det ut med jobb där uppe? vad jobbar man med ? tänkte försöka flytta från denna håla och långt norrut ett par år. få lite annorlunda perspektiv och uppleva ett par Riktiga vintar med Mycket snö!
vad man jobbar med? du kan ju alltid bli renskötare? då får du känna på en riktig vinter!!Alla ni som bor norrövers. typ arjeplog gällivare kiruna mm mm , hur ser det ut med jobb där uppe? vad jobbar man med ? tänkte försöka flytta från denna håla och långt norrut ett par år. få lite annorlunda perspektiv och uppleva ett par Riktiga vintar med Mycket snö!