E
Hur gammal är den?Ikväll myser man med en Caol Ila:blink1:
Den 19 åriga:blink1:Hur gammal är den?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Frågor :Igår kväll gick det hett till, jag och 4 polare delade på en absolut vodka flaska Känns som att jag skulle vilja ta bort min mage, konstigt att man inte har huvvevärk
Ja den är riktigt fin! Då blir pappa gladDen är fin! Har köpt den 25 åriga i julklapp till pappa så måste provsmaka den med han sen
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
allt förutom slåss xDxPFrågor :
hur vågade du?
Blev du yr?
Börjarde du slåss?
Vinglade du med benen?
man kan ju ta den själv också om man är riktigt törstig en kväll =)Hahah 4polare delade på en vodka flaska, wow, du var 14 år sa du?
En sån delar man ju på 2
Tänkte precis säga det, 5 på en flaska är inte nå speciellt. hur gammal är du eme181? 15 år? då ska man inte hålla på att supa sig rykens . försör hela nöjjet med att dricka, och mycket mer, men jag ska inte dömmaman kan ju ta den själv också om man är riktigt törstig en kväll =)
Igår kväll gick det hett till, jag och 4 polare delade på en absolut vodka flaska Känns som att jag skulle vilja ta bort min mage, konstigt att man inte har huvvevärk
va snäll mot grappen nu ! Han drack ju faktist 140 cl sprit (om man delar 700 på 5 dvs)
haha , oj , jo det jag menar , tänker inte riktigt klart idag efter gårdagens bravader ;O140cl sprit, då e han ärligt talat riktigt duktig magpumpning nästa om han inte e alkolist? ;D antar att du menar 70cl delat på 5 ?? ;D