Kul å höra! =)sjuk jävla skapelse!
Tack å tack, otroligt roligt att få lite respons på de man gjort, de som håller lågan uppe när det råkar gå tungt..Snyggt jobbat Simon!
Fint med bilder och dessutom en film
Att tunneln ser ut att vara en meter gillar jag skarpt, men ett lasträcke eller liknande skulle någ se bra ut.
Har du funderat på nån typ av "lasträcke" för att spänna fast soppa eller annat?
Jag är intresserad om du klurar fram nåt smidigt och snyggt.
Skall bli kul att gasa lite så fort det kommer mera snö!
Missade att skriva om huven, kör med original den är helt klart snyggare
Tack å tack!Kan bara hålla men alla andra. Riktigt snygg bygge! Modiferad med ett modernare orginalstuk. Det gillar jag.
Hur mycket frigång har från rutan till handtaget när du styr? Har börjat modifera styrstången själv utan att höja den. Men märkte att det nog blir tight mellan handkåpor och rutan (org "mellan" hög).
(Alterantivt kan man höja som k-len´s maskin men känner inget behov av det...)
Det behöver du inte göra. Fick info av K-len, det är nog bara att kapa eller köpa en annan ruta.Tack å tack!
Ja du, de skulle jag kunna kolla upp, men styret är så pass mycket högre än rutan så de ska nog vara cool lungt på min maskin..
Kommer bli sidenmatt svart.vilken färg?
samma eller nån annan..?
Hahaha.. Ja jag har ju med mig fika bordet everywhere!!Nu pratar vi skoter! Grymt fin maskin
Å tunneln kanske skulle göra sig tokpolerad om rutan blir kvar?
och sen är ju en jäkla lång tunnel väldigt lämplig vid en fika, alltid lite krångel att ställa saker på dynan eller sitta å hålla termosen med benen så det trycker på kulorna. Problemet löst. skaffa en jäkla lång tunnel bara!