"Visa vad du köpt för skoterrelaterat" Bildtråd!

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Jag kör också med couloir jackan och är grymt nöjd med den. Gav 5300 när jag köpte den förra året.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 

Eckepecke

Aktiv medlem
2 jan 2012
86
0
6
Östra Jämtland
Ett tips för dom som bor i närheten är att gå in på någon av fabriksbutikerna. Man kan göra sjuka fynd där.
Jag köpte en Lundhags jacka i höstas för 2200kr. Förra året kostade den 4500kr. Men eftersom att den var på väg ut hade dom sänkt den till hälften.
 

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
Jag har ju lovordat couloir byxorna nu i 2år och nu åker jag fullkittad mot väder och vind. En svag punkt är att det tar för långtid och är pyssligt att koppla i hop byxa och jacka i midjan så det blir helt tätt. Kanske blir bättre med tiden
 

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18


Fick bli en Polaris hjälm :)

Uploaded with ImageShack.us
Lurade på en sån där förut jag å, ruskigt sköna hjälmar. Men det är samma hjälm som FXR mountain air så fick bli en sån istället i matt vit, alla andra kläder jag har är polaris förutom skorna så kändes som det vart för mycket polaris :)
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Beställde en gopro i mobilen i fjällstugan lite spontant på nyårsafton (ja, ni drar egna slutsatser om mitt tillstånd..) så var tvungen att ha nåt att sätta den på också :) Klart man blev lurad på ett par brillor dessutom... Farligt med söta blondiner i kassan :smile1:



 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu

Nya overall och hjälm till älsta dottern(3,5år), bara lillasyster som väntar på sin (likadan).


Och tantens nya stass. Byxorna vad väll okey i storleken men jackan blev väldigt stor. Men hon är nöjd då hon är så jävla frusen av sig ändå, så nu ryms de mycket tröjjor där under :p

Fick även hem tunneldekalerna till skotern samt ett vitt bukskydd. Borde göra sig bra med vita powder pros=)
 

A-Cat

Medlem
8 nov 2012
44
0
1
Umeå

Nya overall och hjälm till älsta dottern(3,5år), bara lillasyster som väntar på sin (likadan).


Och tantens nya stass. Byxorna vad väll okey i storleken men jackan blev väldigt stor. Men hon är nöjd då hon är så jävla frusen av sig ändå, så nu ryms de mycket tröjjor där under :p

Fick även hem tunneldekalerna till skotern samt ett vitt bukskydd. Borde göra sig bra med vita powder pros=)

Vart köpte du kläderna någonstans? :)
 

Jonte96.

Välkänd medlem
23 nov 2010
1.498
1
16
Vilhelmina, Åre
Nu skare bli nattkörning! ;)
Den längst till höger inhandlades förra vintern och dom tre andra är bara att tacka Arbetsbelysning.nu för!
Kommer att dyka upp både bilder och filmer på just mörkerkörning! :)