Som gipsad låter riktigt bra blir nog ett par sånna, men motsvarar kvaliten priset på skon? Nu spelar det ingen roll vad dom kostar för jag måste ha dom för att kunna köra i vinter, men vill helst inte bli besviken på kvaliten när dom kostar strax under 4000kr.Hmk boa är hur styv som helst, vrider du åt rattarna är det som att vara gipsad. Utan tvekan dom bästa skor jag haft.
Du lär inte bli besviken på kvalitén på hmk skorna, absolut bästa skon i mitt tycke Kvalitén väger helt klart upp priset.Som gipsad låter riktigt bra blir nog ett par sånna, men motsvarar kvaliten priset på skon? Nu spelar det ingen roll vad dom kostar för jag måste ha dom för att kunna köra i vinter, men vill helst inte bli besviken på kvaliten när dom kostar strax under 4000kr.
Kör i dagsläget med ett par snowboardskor som är väldigt lik HMK BOA i utseende. Min fråga är hur sulan i HMK skorna klarar av dagens aggressiva och vassa fortsteg? Har märkt på mina att sulan tar mycket stryk, även om jag bara använt dessa i två dagar... Men det kanske bara är jag som är lite för stygg när jag sparkar bort snön?Som gipsad låter riktigt bra blir nog ett par sånna, men motsvarar kvaliten priset på skon? Nu spelar det ingen roll vad dom kostar för jag måste ha dom för att kunna köra i vinter, men vill helst inte bli besviken på kvaliten när dom kostar strax under 4000kr.
Vad har du för maskin & fotsteg? Problemet med att sparka bort snö har jag inte längre så det borde inte vara ett problem.Kör i dagsläget med ett par snowboardskor som är väldigt lik HMK BOA i utseende. Min fråga är hur sulan i HMK skorna klarar av dagens aggressiva och vassa fortsteg? Har märkt på mina att sulan tar mycket stryk, även om jag bara använt dessa i två dagar... Men det kanske bara är jag som är lite för stygg när jag sparkar bort snön?
RMK Assault -12, fotstegen är originalVad har du för maskin & fotsteg? Problemet med att sparka bort snö har jag inte längre så det borde inte vara ett problem.
Ok tack, jo på dom fotstegen sparkar man nog sönder vilka skor som hellst.RMK Assault -12, fotstegen är original
Prata med Tords Motor i Bredåker, grymt bra service!Orkade inte skapa en tråd för endast en fråga.
Vart kan man köpa magnapull klacken som är i alu på 1000 sdi motorn?
Plastklacken går ju sönder hela tiden...
Helst vill jag inte gå in på kalix maskiner, men om det är dem enda som säljer så blir det väl att man måste in dit....
Jajuste Tord fanns ju också!Prata med Tords Motor i Bredåker, grymt bra service!
Vart har du fått tag på dunkhållaren?Nya spaden är på plats:
Den köpte jag samtidigt som jag beställde skotern hos min skoterhandlare (PN Motor i Strömsund), men de brukar finnas på blocket.Vart har du fått tag på dunkhållaren?
Hittade samma hållar på polarismora.se, och jag är ute efter lasthållaren i samma stil. Men Polarismora skickar tydligen inte grejer, utan man måste hämta i butiken.