Snopro 440/700 one of a kind

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Hör av er när det är klart så får ni ta 63:an till Ström och se på nåt 25 år äldre som går hårdare! ;)

Byrje1

Semi PRO sledder
23 okt 2009
185
0
0
Ume�
HAHA ja de kommer bli fruktansvärt kul att se dedär monster gå. (om ni någonsin får en att fungera:worried:)

enbergg

Välkänd medlem
17 apr 2009
722
0
16
Älvsbyn/Arvidsjaur
ni får ursäkta om jag smutsar ner lite grann, men Team_skidoo du skulle inte kunna PMa mig me lite info om firman ni skicka delarna på pulverlack till? å gärna pris också,

Väldigt intressant och fint project, är imponerad! =)

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
ni får ursäkta om jag smutsar ner lite grann, men Team_skidoo du skulle inte kunna PMa mig me lite info om firman ni skicka delarna på pulverlack till? å gärna pris också,

Väldigt intressant och fint project, är imponerad! =)
PM skickat, roligt å höra att intresse finns! :D

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
Slänger väl upp en bild på gårdagens arbete. Ursäkta den dåliga bilden men hade ingen kamera men tog en bild med mobilen men den verkade ju inte gilla ljuset där inne ... :afraid:

Blev lite koppling utav elen, fortsatt montering av boggien och styrning på plats. Nu väntar vi bara på att dekalkittet från ArcticFXgraphics ska komma, samt kylarna som vi svetsar om för andra gången, topplockspackningar och lite småtjafs sen börjar det närma sig uppstart :smile1:

Last edited:

Byrje1

Semi PRO sledder
23 okt 2009
185
0
0
Ume�
Huven fick sig en ny look med det nya dekalkittet :D :beer:

Vi väntar fortfarande på kylarna som är på svetsning så förhoppningsvis så blir dom klar till veckan.

Mangee

Välkänd medlem
12 okt 2009
420
1
18
Umeå
Nu skulle vi bara haft ett par lycktsköldar, men vi är lite oense om vilken färg det blir... :argue: Så vi tycker ni får slänga in en kommentar om vad ni tycker! Vita, chroome, svarta, kanske blå? Kom med förslag :peace: