:thumb:här kommer bilderna från dagens körning :biggrin1:
nä klart man inte får, men jobbigt om det skulle bli gnäll på direkten, kolla upp om det går för sig att några skojter kommer dit å kör lite lungt hehefår och får får man väl inte. Men man har väl kontakter..
hehe bra skrivet bigdog "kör lite lugnt" =) Vi får komma på något bra ställe å träffas !! man skulle kunna göra upp en bana å köra lite tidtagning eller nått ?? typ super stadge liknande ?? Hare fint Anders!!nä klart man inte får, men jobbigt om det skulle bli gnäll på direkten, kolla upp om det går för sig att några skojter kommer dit å kör lite lungt hehe
hahaha , jag gillar att köra tekniskt lr ligga å tuckta på hoppiga ställen,göra en enduro slinga??? ska kolla med en kompis hur det ser ut i jordbro gropen, där kan man köra hur man vill ingen som bryr sig... är fina ställen så man kan hoppa lite och halv branta backar, den är stor också va hos en kompis i märsta för nån dag sen å där uppe är det skog å stora öppna ytor. kanske kan vara något också hur går det för dig fredrik??? har du tagit någon pirat??? må bäst alla skoter tokar mvh andershehe bra skrivet bigdog "kör lite lugnt" =) Vi får komma på något bra ställe å träffas !! man skulle kunna göra upp en bana å köra lite tidtagning eller nått ?? typ super stadge liknande ?? Hare fint Anders!!
Tyngt, vars i pungsängen då?fan Hageelin bor du i kallhäll jag bor i kungsängen! :O
Vi har vart där några gånger, enda gången nån har klagat var när vi körde för nära nybyggena där. Polisen har bara bett oss lämna platsen. Polaren har koder,nycklar osv till hela fältet sånä klart man inte får, men jobbigt om det skulle bli gnäll på direkten, kolla upp om det går för sig att några skojter kommer dit å kör lite lungt hehe
det låter ju riktigt bra vi får vänta på lite mer snö å sen samla ihop ett gäng för lite bus. mvh andersTyngt, vars i pungsängen då?
Vi har vart där några gånger, enda gången nån har klagat var när vi körde för nära nybyggena där. Polisen har bara bett oss lämna platsen. Polaren har koder,nycklar osv till hela fältet så
annars jordbro gropen är ju också rolig. Men några hektar med finsnö kan man ju inte tacka nej tilldet låter ju riktigt bra vi får vänta på lite mer snö å sen samla ihop ett gäng för lite bus. mvh anders
helt lagligt är det ju inte, men om man kör på ställen som ingen bor på mm så är det ingen fara, om du kör runt på ängarna/ åkrarna mot sigtuna är det väl inte någon som bryr sig ??? hur mycke snö har du ??? mvhVar ute igår och provkörde skotern lite i Märsta och saknade broms...
Mekade idag och provkörde på nytt så nu fungerar allt som det ska...
Fast jag har ingen aning om vart här man kan köra lagligt så nästa vecka flyttas skotern upp till Falun, men annars hade det varit roligt med en träff i Sth-området.
vad gör du för något med skotern ??sunkigt att alla är ute och provkör medan jag sitter här med en skoter i delar.. -.-
renovering av allt möjligt. Blev ny iår så man måste ju hotta till den lite ocksåvad gör du för något med skotern ??
Joo vi har ju mycket åkrar och skit i märsta... snackat men en bonde förra året och han var int så sugen på att låta mig tokköra på åkern.. gick bra att provköra å så men inte leka runt.. Anders de vart inga pirater.. haft en jävla otur.. eller tur i oturen. fångarman dom så får man ha dom omborde i flera veckor. inget land som vill ta emot dom hehe.. Men nu är vi på väg hem.. är utanför Portugals kust nu lite norr om Lisabon... snar hemma =)!! hare fint!!--- hos en kompis i märsta för nån dag sen å där uppe är det skog å stora öppna ytor. kanske kan vara något också hur går det för dig fredrik??? har du tagit någon pirat??? må bäst alla skoter tokar mvh anders
Var ute igår och provkörde skotern lite i Märsta och saknade broms...
Mekade idag och provkörde på nytt så nu fungerar allt som det ska...
Fast jag har ingen aning om vart här man kan köra lagligt så nästa vecka flyttas skotern upp till Falun, men annars hade det varit roligt med en träff i Sth-området.