Vad är det för snurror vi pratar om? Vilka bilar sitter dom i?Och till sommaren eller redan nu så leta beg mih snurra så får du snabbare spoolupp. Kramfors skrot (ådalens bildemontering har flera 100a snurror att välja på) .Jag köper alla snurror där
ja vilken mih turbo skulle motsvara min nuvarande t3/t4?Vad är det för snurror vi pratar om? Vilka bilar sitter dom i?
Jobbar själv på en bilskrot så kan ju vara intressant att veta vilka som funkar =)
japps, en ultimax pro inköpt för tre veckor sedan.. finns det inga remmar som håller bättre? förr pratades det om att man skulle köra med phazer remmar? har även hört att sks 800 -04 remmar ska funka fin fint, någon som kan styrka det?Är det en ultimax rem? Känner igen det där, men nu verkar faktisk remmarna hålla... får väll se när den börjar går bra
Yamaha original phazer rem?Tycke jag kände igen ultimax remmen de brukar gå rakt av...
phazerremmen från phazer 2007 ca 950kr funkar utmärkt, sen passar även remmen till M8 fast den kostar ca 1350kr har dock inte testat den då phazerremen är billigare och håller otroligt bra.
Får ta och beställa några av dessa i veckan då har du inte problen med att oljan trycker ut ur luftningen? för min del så känns det även som att oljan blir jä##igt varm, funderar nästan på att montera en liten oljekylare på ledningen till turbon. har en ifrån nån saab som är typ 12x12x3cm, tänkte sätta den i "hjulhuset" om man säger så..japp
Ska kolla det,Ang bestyckningen så kan du gå in på Polaris avdelningen och kolla bestyckningstråden som jag skapat. (tror jag det va) Om jag inte minns fel så ska det finnas ett diagram på hur dom olika munstycken arbetar.