Tackar, jo det är roligt med turboSer riktigt fint ut,tok gillar vad du gjort med din iq:eyebrows:
Men nu blir jag riktigt sugen på en turbo jag med:wondering:
Korrekt. Du ska inte fara så långt över 12-12.5. Jag åkte även min T assault bra snålt MÅNGA ggr utan haverier, så länge du inte håller stumt för länge brukar det hålla ihop. Men du kan mata på soppa till den börjar dö på fullgas och sen backa tillbaka till den går fint igen, då är du safe på bränslet. Det jag menar att den dör är : du håller stumt, maskinen matar hysteriskt i nån sek för att sen tvärdö. Direkt när du släpper gasen går den fint igen.provkörd! skaplig skillnad på responsen med mindre turbo kan jag säga lambdan ligger på 13,8 på fullt spjäll, ändå så är stiften svarta?! har för mig att man inte bör ligga på över 12 i lambda på full gas? läste det nån stans förut..
Nä, det har jag inte gjort.. men det finns inga knappar på den, och bara färdiga kontakter. det är för övrigt en AEM.har du läst instruktionen till den? min LC1 måste man kalibrera i friskluft först innan användning.
Nix, inget batteri.. körde den direkt på likriktarbryggan. men stiften funkar bra de åh. just nu så går den ganska fett.hur är det med elektriska inkopplingen av den? brukar ju vara viktigt med samma jord på allting å sånt, du har väll batteri som den är kopplad på så det inte blir massa knas där med varierande spänning.