Segt forum

mxz 800

Välkänd medlem
4 dec 2007
490
0
16
Borlänge
Är som frusen sirap i ledningarna här:worried:
Kör telia, men på allt annat jag är ute på så bara smäller det till.

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Jag vill bara slå sönder datorn varje gång jag klickar på en tråd....tar minuter innan tråden kommer fram :(

E-Eden

Välkänd medlem
30 dec 2009
349
10
18
Timrå
ja, jag ska tyvär också klaga lite men måste först berömma sidan för hur bra den är och bra bemötande =) Hjälp får man direkt då man frågar nått så tack alla villiga som vill hjälpa =)

Sidar är rätt seg första gången man går in då det tar 10-15 sek att ladda den men sen flyter den dock på rätt bra ändå tkr jag.

sitter på 4 mb adsl så jag är nöjd ändå ja =)

E

ejwbegysv

Ni som har haft problem de senaste dagarna får gärna bekräfta det här igen i denna tråd.. Då menar jag er som det tar mer än 30sekunder för att ladda en sida och ni vet med er att ni ej tex laddar upp/ner filer samtidigt.

Leverantören är intresserad av att få reda på vilka detta och vill gärna felsöka era uppkopplingar genom att ni sätter upp en ping-körning mot bredband2.. Så är ni intresserade av detta så hör av er.. vi kommer inom 2 månader förhoppningsvis flytta servrarna till sthlm..

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Peering mellan näten känns som en trolig orsak. Jag kör Riksnet 100'/100 och jag har inga problem med seghet alls...

Välj ett internethotell som ligger på en bbb lina så löser sig problemet säkert, BBB tycker jag har grym peering mot alla.

Alos

Välkänd medlem
4 jan 2009
124
2
6
Gideå
Det går väldigt trögt för mig med Telia adsl 8 mbit lite bättre på förmiddagen men inte bra.. lite synd att man ska gruva sig för att gå in här när det annars är en bra sida

Alos

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Nu fungerar forumet som det ska, tidigare gruvade man sig för att gå in på en tråd bara för att det gick sjukt segt.

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Tycker det går fort nu sen man bytte till IE9 för några dagar sen så man får hoppas
att det fortsätter så.