Segt forum

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
35 sekunder tog det efter att "Posta snabbsvar" trycktes ned och sidan hade laddats igen... Finns ingen annan sida jag besöker som tar ens i närheten så lång tid att ladda.

J

Jona$

samma här, har ingen sida som man besöker med denna respons till tid... Längtar tills detta är ett minne blott.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Jag sitter på BBBs mobila bredband och det går dugligt fort med tanke på hur lite jag får ut av mitt internet.

rogereriksson

Välkänd medlem
1 jan 2000
527
0
16
Måste säga, det nya forumet har alltid varit segt, även om det nu är ännu värre.....
Tyvärr kanske det läggs för mycket krut på själva upplägget av sidan, enklare = snabbare:).

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Om du läser längre upp i tråden så ser du orsaken, det har ingenting med sidan att göra.

Wazabi

Välkänd medlem
29 mar 2008
326
0
16
Piteå
BBB 100/10. hinner inte ens blinka så är sidorna som jag klickat på framme!

Läst igenom hela tråden och är förstådd att problemet varat ett tag.
Jag har då inte märkt någon seghet överhuvudtaget medan jag varit medlem?

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Har "Felia" och forumet är skitsegt för mig också.
Provade att ringa och felanmäla nu när jag lästa detta, men la på när det var 28minuters kötid.

Jag kör så att jag öppnar en massa trådar som jag vill läsa på forumet i nya fönster, så sliper man den värsta väntetiden.
Värsta stenåldern. :(

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag har bett Jimmy beställa ny fiber idag, leveranstiden kan vara upp till 3 veckor, sen ska servern flyttas över. Problemet kan då bli att de som har andra leverantörer kan drabbas istället.

K

kenth

Har tele2 och det är bara någon gång som det varit segt(speciellt för några dagar sedan).