De skulle ja vilja se! Denna vintar har ju varit så bra hittils så den mängden kommer säkertSkoterträff i Sörmland? Ska komma bra med snö i veckan 1-2dm
Det skulle vara något!Skoterträff i Sörmland? Ska komma bra med snö i veckan 1-2dm
En till !!
Hojta till nästa gång ni vill ha sällskap med fler!
Jag är på jag med!
hehe ja det kanske blir 1-2cm i slutändan=). Men tror man kanske det går bättre?
Ja här kom det faktiskt 1-2 dm snöDe skulle ja vilja se! Denna vintar har ju varit så bra hittils så den mängden kommer säkert
Jag har åkt en del i Trosa, isen är kass och då är det svårt att ta sig nånstans över huvudtaget, dessutom regnade mycket snö bort idag.Är det några som är ut och åker i Trosa/Vagnhärad trakterna?
hej! Vill verkligen inte vara någon som slår med pekpinnen. Men ta reda på om ni får köra på marken och var helt säkra på isen. Jag vill inte läsa eller höra på nyheterna att skoterförare kört igenom isen eller kört sönder eller på privat mark utan tillstånd. Jag är en kär skoterälskare. Kör lugnt!Jag är på men det vet du Hasse
Har frågat runt ang isen och nu ska det tydligen var upp till 70 cm is
Men som det ser ut nu så är vi 3 skotrar som kommer att utgå ifrån Källvik där har vi tillgång till åkrar ,sjöar, skogar, och ev ut på Östersjön
Mvh Peter 070-1666676