tycker den ser bra ut fast styret ser lite lågt ut, Även för sittåkningbara jag som tycker att körställningen ser värdelös ut på videon? han står ju ffs halvt upp med 45grader lutning på ryggen
tycker den ser bra ut fast styret ser lite lågt ut, Även för sittåkningbara jag som tycker att körställningen ser värdelös ut på videon? han står ju ffs halvt upp med 45grader lutning på ryggen
jepp.men är ju en f-serie också.bara jag som tycker att körställningen ser värdelös ut på videon? han står ju ffs halvt upp med 45grader lutning på ryggen
förra f-serien (twin spar) satt man ju dock som en kung på. iaf när jag provatjepp.men är ju en f-serie också.
Haha ja jag tror fan aldrig jag har sett en människa köra sådär, såg sjukt lustigt ut :cheesy: Men som sagt det var nog lite fel förutsättningar för personen också...de såg helt enkelt inte bra ut! Han/hon som körde va kanske 3m lång lr så var styret på tok för lågt!
Om det där är nån sort reklamsnutt så gör den inte reklam direkt , jag vill se typ Tucker Hibbert köra , inte Ringaren från Notre dame.Haha ja jag tror fan aldrig jag har sett en människa köra sådär, såg sjukt lustigt ut :cheesy: Men som sagt det var nog lite fel förutsättningar för personen också...
Ja, det där såg konstigt ut. Som en gamm skoter.bara jag som tycker att körställningen ser värdelös ut på videon? han står ju ffs halvt upp med 45grader lutning på ryggen
Ja det verkar inte så tyvärr, riktigt synd.M1100 Turbo HCR kommer inte till Sverige?
Här finns bilder:Någon mer än mig som blev hur sugen som helst på en 800 high country? Svart? Ingen som har fler bilder liggandes, ACs USAhemsida verkar ligga nere...
Jo jag blev sugen som fan, verkar vara helt perfekt för den körning man håller på med!Någon mer än mig som blev hur sugen som helst på en 800 high country? Svart? Ingen som har fler bilder liggandes, ACs USAhemsida verkar ligga nere...