OK, AB Nian?Älvsbyn. Hade velat ha vita ventilerade huvpaneler. Men det finns bara grön,svart och orange *suck*. Får se hur det blir. Men den ser ut att behöva hål både här och där. Blir lättare att se på roadshowen.
Köp vilken färg som helst och pulverlacka vit?Älvsbyn. Hade velat ha vita ventilerade huvpaneler. Men det finns bara grön,svart och orange *suck*. Får se hur det blir. Men den ser ut att behöva hål både här och där. Blir lättare att se på roadshowen.
Ja AB Nian. Har inte fått pris klart eftersom det är ur US-lineup.OK, AB Nian?
Vad fick du för pris?
Det är ju ett alternativ men jag tror inte det skulle hålla iaf......Köp vilken färg som helst och pulverlacka vit?
Fan vad jag hatar det här, var helt 100 på att det skulle bli Polaris i år osså släpper Arctic en sån här line-up ...dessutom ingen möjlighet att provköra innan man bestämmer sig :-/
Det är ju ett alternativ men jag tror inte det skulle hålla iaf......
Sent from my iPhone using Tapatalk
Klart du ska ha en MFan vad jag hatar det här, var helt 100 på att det skulle bli Polaris i år osså släpper Arctic en sån här line-up
hahahaha det där känner man igen som sagt allt känns rätt med en XF.Man lär ju ändå få provsitta på roadshowen och om körställningen känns ok så räcker det för mig iaf. Specen ser helt rätt ut på XF 800, 59mm matta, justerbart styre, 160hk, 208kg samt att den inte är grön. Allt är rätt med den maskinen. Om man klistrar på en ski-doo logga eller liknande så slipper man kanske glåporden från dom man är ute och åker med.
Samma visa som förra året. Enda i Europa? När skall ga fatta att man vill testa maskinerna innan man köper. DåligtBlir ingen provkörning av maskinerna då dessa är de enda i Europa och de kan inte riskeras att dom körs sönder.
Så vi får gå dit å titta på dom så gott det går. Eventuellt starta och höra ljudet men inte mera.