håller med, det kliar nå fruktansvärt!
Jag tänkte på en sak, det vore egentligen lite kul att testa ProClimben snart.
Jag tänkte på en sak, det vore egentligen lite kul att testa ProClimben snart.
Har läst att det varit lite strul med 11orna. Med mappningen osv. Att en del har skurit för dom gått för snålt. Även fast dom klrt på 98
Är det nått dom har åtgärdat till 12orna??
Käns ju som man inte vågar köpa en?
Alla 2011 års Arctic Cats mappas om. 2012 har redan den mappningen. 2010erna gick klockrent men av någon anledning så ändrades mappningen året efter, i a fall blev det inte riktigt hundra. Så nu åtgärdar dom alla maskiner. Att köpa en 2012a är inget att oroa sig för. Kommer att gå som armen :-DHar läst att det varit lite strul med 11orna. Med mappningen osv. Att en del har skurit för dom gått för snålt. Även fast dom klrt på 98
Är det nått dom har åtgärdat till 12orna??
Käns ju som man inte vågar köpa en?
Nu har XF1100 Turbo Ltd och 50th kommit in i Sverige och ställda på lastbil mot Älvsbyn, XF 1100 Turbo HC är 1,5-2veckor bakom
Jag beställde en likadan i början av oktober och när min ÅF skulle beställa den så fick han veta att alla var slut/bokade. Nu står jag i nåt kösystem om nån handlare får avbokningar eller så. Annars får jag "nöja" mig med demon dom hade i butiken.Var runt och kikade på nya Catterna i helgen och det kunde ju bara gå på ett vis... XF 800 SP HC beställd, trots att den var svart.
Var lika här i Dalarna men ringde runt lite och fick tag på en hos Mera fritid i Umeå. Leverans v.49 sa säljaren. Ringt dem o kollat? Lät som han ev. hade någon mer osåld förra veckan.Jag beställde en likadan i början av oktober och när min ÅF skulle beställa den så fick han veta att alla var slut/bokade. Nu står jag i nåt kösystem om nån handlare får avbokningar eller så. Annars får jag "nöja" mig med demon dom hade i butiken.
Kan du lägga in bilderna här så man slipper bli medlemRätt trevlig bumper... Tydligen är orginal väldigt vek, sport bumper (mindre vek).
http://www.hardcoresledder.com/forums/6030010-post27.html
Tråden var konstigt nog borta också nu...Kan du lägga in bilderna här så man slipper bli medlem