0627-083Vad är det för nummer på remmen till M8:an? Någon som fått sin reservrem än?
Beställde av Doug på via hans mail. dougm@racewerxinc.com
Jag beställde via sled-parts men avbeställde när jag fick reda på att fästena inte skulle komma in förän mitten på januari. Det borde ju dock gälla andra handlare också? Tipsa gärna om andra ställen som säljer som kanske kan få in tidigareÄr det någon som har funderat på att montera SLP skidor på sin 12a?
Det sitter en kylare där men den går inte lika långt bak som på de övriga.Du har ingen kylare i tunneln på HCR.
Jag fick min direkt av handlaren.Vad är det för nummer på remmen till M8:an? Någon som fått sin reservrem än?
Tror det är som tidigare av att man får skära ut en del av gummit för att skyddet ska sitta bra. Det är en båge på som går över bromshandtaget.har presis köpt mej en m8 men glömde kolla tänkte köpa powermad hadtagskydd dock ser det ut att det är dåligt med plats på väster sida att fästa dom runt styret nån som hunnit prova?? har ingen möjlighet o kolla närmare på skotern förän på onsdag då jag är borta
Vet inte om du missade mitt inlägg tidigare, men jag tar gärna en av varje! Skicka till matsholma@hotmail.comJag har sprängskisser i form av pdf-fil för M800 Sno Pro och XF800 High Country, så säg till om ni är intresserade så skickar jag den.