innanför tankkåpan på höger sida. lossa sidokåpan och sedan skruven som håller tankkåpan.Vart har dom gömt verktygen på den här maskinen då?
hehe jo de är riktigt skoj, blev ju riktigt bra med snö nu också tidigt =) jag kom ju att bli irriterad om remmen inte håller längre än 30 mil, då är den ju värre än rotaxen man hade ifjol.Jag var inte med den dagen den small, men vi brukar köra rätt hårt, oftast krypfart och full gas så de blir ju ingen luftkylning heller.
Bilden är en paus i skråkörningen, grymt kul när man kör på fullgas och man bara kryper fram
Vart får man tag på en sån rem? Nåt som handlaren kan ligga hemma med?Remmen från 2012 600 räsern ska passa 085 heter den.
Det är mest troligt du som inte är van ljudet på fläkten som sitter på variatorn, alltså den svarta plasten.Missljud variator M800. Har ett ljud som låter mest när man krypkör vid ca 4000 varv svårt att beskriva ljudet men kan det vara typ remfladder eller vibrationer är det någon mer som hört det..
Jag körde med skidoo/lynx fästen från min gamla rev. slipade bort 2-3 mm på de ditsvetsade brickorna så axeln passade mellan. sen fyllde jag igen de rektangulära hålen på skidoofästena med hårdplast. Orginalgummikuddarna har små kuddar på undersidan som jag skar bort hälften av höjden på. därefter är det bara att montera skidorna. funkar riktigt bra och det är stor skillnad jämfört med orgnialskidorna!Är det någon som vet när fästen till powder pro skidorna kommer till sverige??
Har ett par liggande utan fästen.
Missljud variator M800. Har ett ljud som låter mest när man krypkör vid ca 4000 varv svårt att beskriva ljudet men kan det vara typ remfladder eller vibrationer är det någon mer som hört det..
Jag gjorde likadant fast svetsa en plåt i fästena där hålet är, som sagt funkar hur bra som helst är är stor skillnadJag körde med skidoo/lynx fästen från min gamla rev. slipade bort 2-3 mm på de ditsvetsade brickorna så axeln passade mellan. sen fyllde jag igen de rektangulära hålen på skidoofästena med hårdplast. Orginalgummikuddarna har små kuddar på undersidan som jag skar bort hälften av höjden på. därefter är det bara att montera skidorna. funkar riktigt bra och det är stor skillnad jämfört med orgnialskidorna!